Zarejestruj się

Aby dyskutować we wszystkich kategoriach, wymagana jest rejestracja.

 

Vanilla 1.1.4 jest produktem Lussumo. Więcej informacji: Dokumentacja, Forum.

    •  
      CommentAuthorCaris
    • CommentTimeAug 26th 2015
     permalink
    Caffe, nie wiem jak z dziedziczeniem, ale co do alimentów, to u mnie w rodzinie była taka sytuacja. Ojciec miał odebrane prawa rodzicielskie od części dzieci (tych, które na ten dzień były jeszcze w domu), miał zasądzone alimenty, których nie płacił. Po latach sam podał dzieci o alimenty (również te, do których nie miał odebranych praw zanim wyszły z domu), doszło do sprawy- nic nie ugrał, tylko ochrzan od sędziny dostał.
    --
  1.  permalink
    Tak, czy inaczej jeśli nie da się prawnie zablokować możliwości domagania się alimentów przez ojca, to całe życie będziemy o to drżeć... No trudno, ciekawa jestem co powie nam prawnik...
    •  
      CommentAuthorElse
    • CommentTimeAug 26th 2015
     permalink
    Caffe, daj znać. Sama jestem ciekawa czy to co czytałam pokryje się z tym czego się dowiesz.
    --
  2.  permalink
    Jasne Monia, jak tylko się czegoś dowiem napiszę Ci pw, albo tutaj na wątku.
    •  
      CommentAuthorElse
    • CommentTimeAug 26th 2015
     permalink
    Dziekuję :)
    --
  3.  permalink
    Dziewczyny być może takie pytanie już było,ale wertuje strony i nie widzę...
    W przypadku drugiego ślubu można do nazwiska byłego męża dodać człon nazwiska drugiego męża?
    Jak to wygląda?
    Czy dzieci również mogą do obecnego nazwiska mieć dodany człon nazwiska ojczyma?
    --
    • CommentAuthorGabcia_I
    • CommentTimeAug 26th 2015 zmieniony
     permalink