Zarejestruj się

Aby dyskutować we wszystkich kategoriach, wymagana jest rejestracja.

 

Vanilla 1.1.4 jest produktem Lussumo. Więcej informacji: Dokumentacja, Forum.

    • CommentAuthoramcm
    • CommentTimeJan 16th 2007 zmieniony
     permalink
    Witajcie:).
    Postanowiłam rozpocząć taki optymistyczny wątek, ponieważ moja przyjaciółka wychodzi niedługo za mąż i poprosiła mnie o świadkowanie. Jako, że sama nie mam jeszcze doświadczenia w tej kwestii, a wśród nas jest jednak preważające grono mężatek, chciałam uzyskać od Was trochę porad, abym mogła pomóc mojej przyjaciółce jak najlepiej przygotować się do tego ważnego dnia:) Każda z Was pewnie całe życie będzie pamiętać o swoim ślubie, co Wam najbardziej utkwiło w pamięci i o czym koniecznie trzeba pamiętać?:)
    I moje pytanie problemowe na dziś:
    Chcę zorganizować wieczór panieński dla mojej przyjaciółki, czy myślcie, że wypada zaprosić nań wyłącznie dziewczyny, które są także zaproszone na wesele, czy też można zaprosić wszystkie koleżnaki, które panna młoda chciałaby na tej zabawie zobaczyć, a które nie będą zaproszone na wesele?
    Zapraszam do dyskusji także niemężatki, jeśli macie jakieś pytania w kwestii własego przyszłego ślubu:)
    •  
      CommentAuthorAmazonka
    • CommentTimeJan 16th 2007
     permalink
    Byłam na wieczorze panieńskim przyjaciółki ze szkoły podstawowej, która wpadła na 2. roku studiów. Nie byłam zaproszona na ślub.
    -- [/url]
    •  
      CommentAuthorAnia
    • CommentTimeJan 16th 2007
     permalink
    Jak dla mnie osoby zaproszone na panienski wcale nie muszą być zaproszone na wesele!!!
    Miło by za to było, jakby zostały zaproszone oficjalnie (pisemnie) chociaż na ceremonię ślubną.
    Ja nie urządzałam panieńskiego. Nie miałam na to ochoty.
    • CommentAuthoramcm
    • CommentTimeJan 16th 2007
     permalink
    Dzięki za odpowiedzi. Podsunę zatem przyjaciółce pomysł zaproszenia ich do kościoła.