Zarejestruj się

Aby dyskutować we wszystkich kategoriach, wymagana jest rejestracja.

 

Vanilla 1.1.4 jest produktem Lussumo. Więcej informacji: Dokumentacja, Forum.

    •  
      CommentAuthorDamazy
    • CommentTimeFeb 13th 2016
     permalink
    Przepraszamy za niedogodności związane z utrudnieniami przy ładowaniu strony 28dni.pl.
    Serwerownia, w której utrzymywany jest system była kompletnie zablokowana z powodu ataku DOS. Polega on na blokowaniu urządzeń sieciowych (switche, routery), uniemożliwiając poprawną pracę systemów, a co z kolei wpływa na wyświetlanie stron www.

    Jeszcze raz przepraszamy za brak możliwości przeglądania 28dni.
    Uprzedzamy również, że taka sytuacja może nastąpić bez wyraźnego ostrzeżenia.

    Damazy
    •  
      CommentAuthor#Tosia
    • CommentTimeFeb 13th 2016
     permalink
    W przyszłości przydałoby się wysyłać komunikaty przez fanpage na FB. Ja już myślałam, że 28dni padło na dobre, bo nie było żadnej informacji.
    •  
      CommentAuthor_Fragile_
    • CommentTimeFeb 13th 2016
     permalink
    Damazy, komunikacja zerowa, a chyba do tego służy Facebook. Wypadałoby na przyszłość napisać chociaż jedno zdanie, że pracujecie nad tym.
    --
    •  
      CommentAuthorAmazonka
    • CommentTimeFeb 13th 2016
     permalink
    Na pewno są inne możliwości niż FB. Nie każdy tam jest.
    -- [/url]
    •  
      CommentAuthor_Fragile_
    • CommentTimeFeb 13th 2016 zmieniony
     permalink
    Nie każdy, ale skoro jest i strona na fb (a wyskakuje jako druga w wyszukiwarce) to i tam powinno znaleźć się info o awarii...
    --
    •  
      CommentAuthorAga19782
    • CommentTimeFeb 13th 2016
     permalink
    Ja nie dostalam żadnego info na FB mimo że pisalam z zapytaniem co się dzieje.
    Wystarczyła zwykla informacja na stronie FB ...zabrakło tej prostej czynności....
    --
    •  
      CommentAuthormooniia
    • CommentTimeFeb 13th 2016
     permalink
    Dalo sie napisac na fb? Dało. I w sumie spychanie odpowiedzialnosci z admina na admina troche nie fajne jest
    -- mama piątki :)
    •  
      CommentAuthorbonim
    • CommentTimeFeb 13th 2016 zmieniony
     permalink
    A co się stało z wykresami w tel???? Do tej pory mialam. Teraz żadnego nie widać
    •  
      CommentAuthor#Tosia
    • CommentTimeFeb 13th 2016 zmieniony
     permalink
    Cytuję z Facebooka:
    Jednocześnie zapewniamy, że prowadzący stronę na facebooku nie jest administratorem serwisu 28dni.pl tak więc wszelkie pytania i pretensje przesyłane tutaj nie trafiają do Damazego.

    To słabo i brak komunikacji jest problemem po Waszej stronie, który należałoby natychmiast rozwiązać, jeśli traktujecie 28dni poważnie.

    Strona na FB jest m.in. po to, żeby zapewniać sprawny przepływ informacji w sytuacji awarii. Awarie zdarzają się i mają prawo się zdarzać, nie mamy na to wpływu, ale obowiązkiem załogi jest poinformowanie klienta (tak, bo my za tę usługę płacimy) o zaistniałych problemach.
    Tym bardziej, że to nie jest coś, co może czekać i być pozostawione bez żadnej wieści. Wiele kobiet prowadzi tutaj swoje wykresy i na tej podstawie rozstrzyga wiele istotnych kwestii w swoim życiu na bieżąco (oczywista oczywistość, ale chciałabym o tym fakcie szanownemu adminowi przypomnieć). Większość z nas nie ma żadnego backupu, więc brak dostępu do wykresów i archiwów = utrata całej wiedzy (w sensie danych) i dokumentacji.

    Nawiązując do wypowiedzi Amazonki. Rzeczywiście nie każdy ma FB, ale strona jest ogólnodostępna również dla osób niezalogowanych. To jest powszechny i pierwszy kanał komunikacji. Chociaż w takiej sytuacji najbardziej wskazane byłoby przesłanie wiadomości mailowej o awarii.
    •  
      CommentAuthorobe
    • CommentTimeFeb 13th 2016
     permalink
    A ja mam pytanie - wyciekły jakieś nasze dane?
    -- Swoje trzy grosze każdy uważa za najlepszą mo
    •  
      CommentAuthorbird
    • CommentTimeFeb 13th 2016
     permalink
    W ramach rekompensaty wszystkie użytkowniczki powinny dostać miesiąc gratis.
    •  
      CommentAuthorLivia
    • CommentTimeFeb 13th 2016
     permalink
    Tym bardziej, że jest to jednak serwis płatny....
    --
    • CommentAuthorkarolciat
    • CommentTimeFeb 13th 2016
     permalink
    A ja nawet nie wiedziałam, że na fb też się możemy komunikować :shamed:
    Idę nadrobić zaległości.
    --
    •  
      CommentAuthorbrombap
    • CommentTimeFeb 13th 2016
     permalink
    Podbijam pytanie o bezpieczeństwo danych - to delikatnie rzecz biorąc informacje "wrażliwe". Czy administrator mógłby się wypowiedzieć? Od płatnego serwisu po takiej awarii chyba można spodziewać się pełnej informacji?
    --
    •  
      CommentAuthorasiunia899
    • CommentTimeFeb 13th 2016
     permalink
    nie fajnie się Nas tutaj traktuje...
    --
    •  
      CommentAuthorelfika
    • CommentTimeFeb 13th 2016
     permalink
    właśnie na fb otrzymałam informację, że funpage prowadzony jest przez jedną z użytkowniczek, a nie przez adminów strony.
    zajefajnie...
    -- [/url]
    •  
      CommentAuthorSony85
    • CommentTimeFeb 13th 2016
     permalink
    Ta strona w ogóle się pogorszyła. Gdyby nie to że niema innej takiej i że mam tu dane z kilku lat to niewiem czy bym dalej korzystała.
    Też szukałam na necie informacji co się dzieje ale nic nie znalazłam.
    --
    •  
      CommentAuthoreveke
    • CommentTimeFeb 13th 2016
     permalink
    Ja tam niw traktuje takiego portalu jak sprawa życia lub śmierci
    ALE jest to strona płatna....
    jak wylacza mi prąd czy intenet to mam możliwość dowiedziec sie co jest grane, tu strona padła (niewiadomo czy na chwilę czy na zawsze) i żadnej sposobności uzyskania info. Ale opłata zrobiona z góry.
    --
    •  
      CommentAuthorMrsCreme
    • CommentTimeFeb 13th 2016
     permalink
    Dziewczyny, strona na facebooku NIE JEST PROWADZONA PRZEZ DAMAZEGO; ba, administrator strony facebook nie ma żadnego związku z wpływami za dostęp do 28dni.

    nie wiem kto wpadł na to, przecież tak właściwie się nie robi!

    Myślę, że 100% gwarancji na to że serwis, nawet z opłacanym dostępem, nie padnie, NIE MA. To jest w ogóle bardzo ciekawe, że macie takie wymagania... z pewnością w regulaminie dostępu jest coś takiego wspominane, może warto do tego wrócić.

    Sama jestem tu 5 lat i z tego co pamiętam w tym czasie była może jedna taka awaria. To jest bardzo rzadkie, więc nie ma co narzekać, IMHO....
    --
    •  
      CommentAuthoreveke
    • CommentTimeFeb 13th 2016
     permalink
    Mrs creme masz racje.
    ale uważasz że nie należy się minimalne info wysłane na maila?
    --
    •  
      CommentAuthor_Fragile_
    • CommentTimeFeb 13th 2016 zmieniony
     permalink
    Jak płacimy za serwis to PRZYZWOITOŚCIĄ wobec klienta jest poinformowanie go, że serwis jest niedostępny, trwają prace/ustalenia. Nasze dane, maile mają? Mają, także samo wysłanie maila byłoby wystarczające.

    MrsCreme: Sama jestem tu 5 lat i z tego co pamiętam w tym czasie była może jedna taka awaria


    A to ciekawe, bo ja tu jestem tyle samo i pamiętam już kilka, nie aż tak długich, ale były - oczywiście również bez informacji.
    .
    Ja jestem mocno wkurzona, bo akurat wczoraj miałam lekarza, a wszystkie rzeczy, które sobie spisałam były w 28... Pewnie, moja wina, bo mogłam na 28 nie polegać, ale jednak. No nic, nauczka na przyszłość.
    --
    • CommentAuthorModerator
    • CommentTimeFeb 13th 2016 zmieniony
     permalink
    Spieszę z wyjaśnieniem - sieci zostały zaatakowane przez komputery zombie, co spowodowało blokadę dostępu do usługi. To było typowa usterka techniczna, a nie atak hakerski. Wszystkie dane są bezpieczne. Zapewniamy, że żadne dane użytkowników nie wyciekły. Rozesłanie maili z informacją nie było możliwe przez wyżej wspomnianą blokadę.
    Co do gratisów to jeszcze moment, bardzo prosimy o cierpliwość.
    Pozdrawiam
    M.
    •  
      CommentAuthorShese
    • CommentTimeFeb 13th 2016
     permalink
    Nie rozumiem o co ta cała "afera koperkowa"?
    Takie rzeczy sie zdarzają.
    Co informacja o tym co sie stało mialaby zmienic?
    Nie ma połaczenia, to nie ma.
    Trochę wyrozumiałości i moze cierpliwości.
    •  
      CommentAuthorelfika
    • CommentTimeFeb 13th 2016
     permalink
    Shese: Nie rozumiem o co ta cała "afera koperkowa"?

    hmm, pomyślmy...
    może dlatego, że od dawna czujemy się zaniedbane? że mimo płacenia portal leci na łeb na szyję z jakością? dlatego, że jest monolog z naszej strony bo o dialogu z Damazym możemy zapomnieć?
    sama wybierz.
    -- [/url]
    •  
      CommentAuthor#Tosia
    • CommentTimeFeb 13th 2016
     permalink
    MrsCreme, tu nie chodzi o fakt awarii, tylko o brak jakiejkolwiek informacji.
    •  
      CommentAuthorbonim
    • CommentTimeFeb 13th 2016
     permalink
    Dziewczyny wchodzące z tel. Macie tak jak ja?????
    Ja tylko wchodzę na f28 z tel.
    I po tej usterce mam problem z brakiem widoku wykresu. Nie mogę wchodzić w zdjęcia w komentarzach pod cyklem. Lista przyjaciolek jest od góry do dołu w jednym rzędzie.
    •  
      CommentAuthor_MIA_
    • CommentTimeFeb 13th 2016
     permalink
    Ja tak miałam, nawet komentarze dodawaly się po kilka razy i nie szło usunąć.
    Teraz juz ok.
    --
    •  
      CommentAuthorbonim
    • CommentTimeFeb 14th 2016 zmieniony
     permalink
    U mnie nadal nie działa. Zgłosiłam problem i cisza :confused:
    DZIEWCZYNY TYLKO JA MAM PROBLEM Z PRAWIDŁOWYM DZIAŁANIEM F28 W TEL????
    •  
      CommentAuthormooniia
    • CommentTimeFeb 14th 2016
     permalink
    wiecie co a dla mnie jest mega dziwne, ze strona na fb ( z tym samym logo odwołująca się do strony netowej) nie ma nic wspólnego ze stroną normalna. w 99.99999 % przypadków jedno i drugie się ze sobą łączy i tylko dlatego polubiłam to na fb żeby mieć dostęp do informacji w razie jakichkolwiek awarii itp. A tu się okazuje, ze się czepiam i wymagam nie wiadomo czego :shocked:
    ja też prowadzę swoją stronę a nawet kilka, wszystkie mają odnośniki na fb i kontakt z nami jest możliwy na wiele sposobów
    -- mama piątki :)
    •  
      CommentAuthorobe
    • CommentTimeFeb 14th 2016
     permalink
    U mnie nie działa na Chrome :( A tylko tam mam ad blocka :(

    Treść doklejona: 14.02.16 11:21
    Ja tam nie mam pretensji, że była awaria, bo to się zdarza. Martwię się tylko o ewentualny wyciek danych, utratę haseł i takie tam. Ale jak to zombie to chyba nie jest tak źle ;)
    -- Swoje trzy grosze każdy uważa za najlepszą mo
    •  
      CommentAuthorfeel
    • CommentTimeFeb 14th 2016
     permalink
    U mnie na komputerze część rzeczy nie wyświetla się poprawnie;/ Na stronie do logowania pomieszany jest układ i na stronie wykresów czcionką tej samej wielkości wyświetlają się komentarze a pod spodem teksty, które każda użytkowniczka może mieć ustawione by były pod komentarzami. I parę innych rzeczy m.in nie można przewinąć na górze tego "kalendarza" do wykresu, żeby np. dodać kolejny dzień.
    •  
      CommentAuthorbonim
    • CommentTimeFeb 14th 2016
     permalink
    Zaczyna mnie to irytować. Płacę abonament i nie mogę korzystać swobodnie z forum. Koleżanki wystawiają zdjęcia a ja nie mogę ich powiększyć. Noi wykres niewidoczny! 2 wiadomości ze zgłoszeniem błędu i nadal cisza!
    •  
      CommentAuthorElse
    • CommentTimeFeb 14th 2016
     permalink
    Bonim, ja myślę, że pousuwanie wszystkich usterek może potrwać... Moderator pewnie ma sporo reklamacji obecnie i wierząc w dobre intencje ludzi wierze, że gdyby mod zamiast sprawami naprawczymi zajął się odpisywaniem na wszystkie wiadomości jakie dostaje to na naprawy poczekałybyśmy jeszcze długo.... Mod coś wyżej wspomniał o gratisach??? Myślę, że to będzie rekompensata za utrudnienia.... Przynajmniej chcę w to wierzyć ;) Może naiwnie ;)
    --
    • CommentAuthorModerator
    • CommentTimeFeb 14th 2016
     permalink
    Sprawdzamy Wasze zgłoszenia i robimy wszystko co w naszej mocy, żeby przywrócić poprawne działanie systemu.

    bonim: U mnie nadal nie działa. Zgłosiłam problem i cisza

    Proszę o informację, czy problem pojawia się tylko na telefonie czy także na pc, czy dotyczy tylko forum czy także wykresów? Potrzebujemy jeszcze informacji czy telefon jest na iOS, androidzie czy windows.


    feel: U mnie na komputerze część rzeczy nie wyświetla się poprawnie;/ Na stronie do logowania pomieszany jest układ i na stronie wykresów czcionką tej samej wielkości wyświetlają się komentarze a pod spodem teksty, które każda użytkowniczka może mieć ustawione by były pod komentarzami. I parę innych rzeczy m.in nie można przewinąć na górze tego "kalendarza" do wykresu, żeby np. dodać kolejny dzień.

    Proszę o podanie na jakiej przeglądarce pojawia się problem. Print screen mile widziany.

    Treść doklejona: 14.02.16 13:37
    obe: U mnie nie działa na Chrome :( A tylko tam mam ad blocka :(

    Nie działa w wersji na telefonie, tablecie czy komputerze?
    •  
      CommentAuthorbonim
    • CommentTimeFeb 14th 2016
     permalink
    Na PC nie wiem bo nie mam dostępu. Korzystam tylko z tel. W miejscu gdzie jest a raczej powinien być wykres jest link do zgłoszenia problemu. Klikam i pojawia się gotowa wiadomość z danymi z tel. Mam androida.
    •  
      CommentAuthorobe
    • CommentTimeFeb 14th 2016
     permalink
    Moderator: Nie działa w wersji na telefonie, tablecie czy komputerze?

    Nie działało na PC ale poczyściłam pamięć i już jest wszystko ok :)
    -- Swoje trzy grosze każdy uważa za najlepszą mo
    •  
      CommentAuthorTEORKA
    • CommentTimeFeb 14th 2016
     permalink
    U mnie wykres na telefonie nie działa. Ale co dziwne tylko mój, wszystkie pozostałe widzę :shocked:
    --
    •  
      CommentAuthorbonim
    • CommentTimeFeb 14th 2016
     permalink
    Ja nie widzę żadnego cyklu. I te zdjęcia pod cyklem tez:angry:
    •  
      CommentAuthorkatka_81
    • CommentTimeFeb 14th 2016
     permalink
    Ja zarówno na kompie jak i przez telefon widzę wszystko.
    --
    •  
      CommentAuthorbonim
    • CommentTimeFeb 14th 2016
     permalink
    No to co Kasiu u mnie padło? ?? I to teraz:wink:
    •  
      CommentAuthorczerwinka
    • CommentTimeFeb 14th 2016
     permalink
    Bonim a resetowałaś telefon ?
    --
    •  
      CommentAuthorElse
    • CommentTimeFeb 14th 2016
     permalink
    U mnie też działa wszystko i w kompie i w telefonie...
    --
    •  
      CommentAuthorbonim
    • CommentTimeFeb 14th 2016
     permalink
    Czerwinka czyli ? Czy gas ze i uruchamiam tel? Bo jeśli tak to robie to kilka razy i nic. Wszystko z boku na pasku tzn rozmowy z forum mam jakby podkreślone . Jakby zalinkowane. No nerwy mam bo na kompa nie mam czasu i tylko w tel wchodził am zawsze i wszędzie.
    •  
      CommentAuthorElse
    • CommentTimeFeb 14th 2016
     permalink
    Czerwinka czyli ? Czy gas ze i uruchamiam tel? Bo jeśli tak to robie to kilka razy i nic.


    A osuwałaś historię przeglądarki, ciasteczka... jak mi się coś zawiesza to tak robię...
    --
    •  
      CommentAuthorczerwinka
    • CommentTimeFeb 14th 2016
     permalink
    Tak włączyć i wyłączyć ale idź zrobić co Else usunąć historie przegladania.
    --
    •  
      CommentAuthor_MIA_
    • CommentTimeFeb 14th 2016
     permalink
    Ejjjj u mnie znowu wszystko się popsuło. Jest tak jak u bonim.
    --
    •  
      CommentAuthorbonim
    • CommentTimeFeb 14th 2016
     permalink
    Historia oczyszczona. A te ciasteczka to gdzie są?
    No widzisz moya a u mnie tak od awarii non stop.
    •  
      CommentAuthorElse
    • CommentTimeFeb 14th 2016
     permalink
    Ejjjj u mnie znowu wszystko się popsuło. Jest tak jak u bonim.


    aż sprawdziłam... U mnie działa....

    <span style="font-size:11px;color#333;">Treść doklejona: 14.02.16 21:29</span>
    A te ciasteczka to gdzie są?


    U mnie w tym samym miejscu co historia... Tylko niżej....
    --
    •  
      CommentAuthorbonim
    • CommentTimeFeb 14th 2016
     permalink
    U mnie tego nie ma. Idę na laptopa. Zobaczę czy tam dziala

    Treść doklejona: 14.02.16 21:45
    na laptopie mam wykres ', ale to nie zmienia faktu ze wchodze tylko z tel i tak chce wchodzic nadal. Wiec kiedy kto i gdzie i jak mi to naprawi?:bigsmile:
    •  
      CommentAuthorJaheira
    • CommentTimeFeb 14th 2016
     permalink
    Bonim sprawdź jaka masz wersje wykresu odhaczona. Moze przez przypadek zmieniłaś na nowa wersje, ktora jest na przeglądarkach w telefonie niewidoczna
    --
Chcesz dodać komentarz? Zarejestruj się lub zaloguj.
Nie chcesz rejestrować konta? Dyskutuj w kategoriach Pytanie / Odpowiedź i Dział dla początkujących.