Zarejestruj się

Aby dyskutować we wszystkich kategoriach, wymagana jest rejestracja.

 

Vanilla 1.1.4 jest produktem Lussumo. Więcej informacji: Dokumentacja, Forum.

  1.  permalink
    Dziękuję ;) będę pamiętać ;) właśnie zaskoczyłaś mnie wiedzą na ten temat, a sama nie chciałam wypytywać.

    Zatem również życzę ustabilizowania sytuacji.
    •  
      CommentAuthorPuzzle
    • CommentTimeMar 30th 2012
     permalink
    No u mnie ustabilizowanie to marzenie że tak powiem
  2.  permalink
    Nie znam się w ogóle w tym temacie, Ty na pewno wiesz co piszesz, ale cuda przecież się zdarzają więc kto wie ;))
    U mnie w rodzinie wujek wierzy w takiego pana co energię ma i go leczy ;D i to z efektami ;)) więc wszystko jest możliwe.
    •  
      CommentAuthorTres
    • CommentTimeMar 31st 2012
     permalink
    Kwiatuszek, jeśli chcesz skierowanie na badania, to pamiętaj, że nawet jak pójdziesz do prywatnego endokrynologa, to skierowanie dostaniesz tylko wtedy, gdy ma on też podpisaną umowę z NFZ (przyjmuje państwowo, ale ma też swój prywatny gabinet). Ale nawet w takim wypadku chyba lepiej już pójść na wizytę z kompletem badań (przynajmniej ft4 i ft3), bo lekarz będzie miał pełniejszy obraz i może lepiej utrafić z dawką leku.
    Powodzenia!
    --
    • CommentAuthormnbvc
    • CommentTimeApr 1st 2012
     permalink
    Dziewczyny, czy nikt nie jest w stanie odpowiedzieć na moje pytanie o anty-TPO?

    Przekopiowuję wypowiedź sprzed 3 dni, żeby nie trzeba było szukać:


    Witajcie dziewczyny, dotychczas udzielałam się jedynie na wątku dla starających się, ale mam pytanie o badania tarczycy. Badania robiłam tuż przed świętami Bożego Narodzenia, czyli około 3 miesiące temu.
    FT3 - 4,5 pmol/l
    FT4 - 18,52 pmol/l
    TSH3 - 0,67 uiU/ml
    anty TPO - 75,17 IU/ml

    Z danych referencyjnych wynika, że pierwsze 3 są w porządku, tylko te przeciwciała bardzo wysokie, bo normę mam podaną do 5,61.