Zarejestruj się

Aby dyskutować we wszystkich kategoriach, wymagana jest rejestracja.

 

Vanilla 1.1.4 jest produktem Lussumo. Więcej informacji: Dokumentacja, Forum.

    • CommentAuthorfascynacja
    • CommentTimeFeb 22nd 2008
     permalink
    Witam wszystkich,
    Jestem początkująca jeśli chodzi o mierzenie temperatury i szczegółową obserwację cyklu.Obecni staramy się z mężem o drugie dziecko; chcąc wykryć moment owulacji zaczęłam mierzyć temperaturę i obserwować śluz. A oto pytanie: test owulacyjny wykazał zbliżającą się owulację (jeden dzień byłą słabsza kreska od kontrolnej, drugiego dnia podobnie widoczna a trzeciego dnia znowu słabsza). a temperatura nic. Minął już drugi dzień od pozytywnego wyniku a temperatura jest wręcz niższa niż podczas wielu wcześniejszych dni. Czy test może pokazać błędny wynik, tzn, wydziela się hormon LH, a nie ma potem owulacji; czy też może u niektórych kobiet nie ma wzrostu temperatury w drugiej fazie cyklu. Dodam jeszcze, że jak zaszłam w pierwszą ciążę, to moja temperatura (co prawda w ciągu dnia) mierzona welokrotnie około tydzień dwa po zapłodnieniu, była 36,0 lub nawet poniżej, a ja nigdy takiej niskiej temperatury nie miałam (raczej zawsze między 36,6-37,5). Ale jak się później okazało, jak najbardziej byłam w ciąży i to bardzo zdrowej (żadnych zagrożeń poronieniem, ani jakichkolwiek innych problemów). Czy to może znaczy, że jestem temperaturowym dziwadłem :bigsmile: ? Bo jeśli chodzi o zwykłe sprawy zdrowotne, mam zawsze dziwne objawy wprawiające lekarzy w zadziwienie (między innymi przy poważniejszych chorobach w ogóle nie mam gorączki)?Będę wdzięczna za odpowiedź.
    •  
      CommentAuthorAmazonka
    • CommentTimeFeb 22nd 2008 zmieniony
     permalink
    Ja też zazwyczaj nie mam gorączki podczas choroby, ale skok PTC tak.

    Zacznij od przeczytania ebooka o podstawach rozpoznawania płodności.
    Zapomnij o temperaturze mierzonej w ciągu dnia, jeśli nie była ona spoczynkowa. Ona nie ma żadnego znaczenia.