Zarejestruj się

Aby dyskutować we wszystkich kategoriach, wymagana jest rejestracja.

 

Vanilla 1.1.4 jest produktem Lussumo. Więcej informacji: Dokumentacja, Forum.

    •  
      CommentAuthormadzinka83
    • CommentTimeJan 24th 2017
     permalink
    U nas też ikea :-) w zasadzie przeprowqdzalismy się a jeszcze nie było ani łóżka ani materaca ani komody ;-) i na szybko pojechalismy po meble :-).
    -- [url=http://lilypie.com][/url
    •  
      CommentAuthorAnnie_86
    • CommentTimeJan 24th 2017
     permalink
    Dziewczyny, salon płytek łazienkowych w Trójmieście, taki porządniejszy niż np. Castorama, z włoskimi czy hiszpańskimi producentami, zna któraś??
    -- http://lb3m.lilypie.com/y2f6p1.png
    •  
      CommentAuthoreveke
    • CommentTimeJan 24th 2017
     permalink
    Madzinka u nas będzie podobnie
    pokoj córki zabieram bo ma niedawno kupione wszystko, ale sypialnie musze kupic i sofy do salonu

    wiec pewnie pierwszy czas aby materac kupic od reki a na reszte będziemy czekac

    Ikea do mnie nie przemawia

    meble Paged swietne sypialnie maja ale niestety łóżko, komoda i szafki nocne ponad 5 tys :/
    Musimy troszke taniej poszukac
    --
    • CommentAuthora_net_a
    • CommentTimeJan 25th 2017
     permalink
    Annie, wydaje mi się widziałam włoskie i hiszpańskie płytki w salonie na Matarni, ale nie pamiętam nazwy.
    Ja polecam Bokaro na Trakcie Św. Wojciecha, tylko że brałam polskie płytki, więc nie wiem jaki tam jest wybór zagranicznych. Może jeszcze spójrz na salon Joris na Dulina.
    Ja tylko Gdańsk mniej więcej ogarniam, a i to wiedza sprzed paru lat :)
    --
    •  
      CommentAuthormadzinka83
    • CommentTimeJan 25th 2017
     permalink

    U nas taka sypialnia :-).
    -- [url=http://lilypie.com][/url
    •  
      CommentAuthorAnnie_86
    • CommentTimeJan 25th 2017
     permalink
    a_net_a, dziękuję, właśnie ruszamy, zobaczę w Bokaro, mam też adres do jakiegoś salonu koło aquaparku.
    -- http://lb3m.lilypie.com/y2f6p1.png
    •  
      CommentAuthorElyanna
    • CommentTimeJan 25th 2017
     permalink
    madzinka, nie uderzacie się w głowę od tych półek białych? Rogi akurat na wysokości głowy :) Ja bym waliła co chwilę :P A z córką (niedługo dwiema) nie wyobrażam sobie leżenia/czytania bajek... ale może wy mniej ruchliwi :tooth:
    --
    •  
      CommentAuthorElse
    • CommentTimeJan 25th 2017
     permalink
    Chyba, że są składane ;)/// ja tez bym czaszka waliła :P... A mój syn w szczególności ;)...
    --
    •  
      CommentAuthorkarolajnas
    • CommentTimeJan 25th 2017
     permalink
    Madzinka, a ja bym chciała dopytać o rolety rzymskie ! Piękny kolor ! Kupione gotowe, czy na zamówienie ? I jak się sprawują ? Normalnie można przy nich okno i otwierać i uchylać ?
    --
    •  
      CommentAuthormadzinka83
    • CommentTimeJan 25th 2017
     permalink
    Nawet nie pomyślałam, że można uderzyć głową, no chyba nie ma opcji. Fakt, że chyba raz wywaliłam przez sen kubek z wodą, jak rękami machałam, ale głową to nie :shocked:.
    I dodam, że Gosia śpi z nami w łóżku.
    Rolety z decorii, można uchylić okno bez problemu, wnęka jest na tyle szeroka. Otworzyć w sumie też, tylko roletę trzeba przełożyć, ale ja nie otwieram prawie nigdy - tylko do mycia, bo mam dwa koty.
    -- [url=http://lilypie.com][/url
    •  
      CommentAuthormazda__
    • CommentTimeJan 26th 2017
     permalink
    Sliwson a co planujecie na tą podłogę - tzn. czy macie już wybrany kolor i skąd ta deska... piszesz o jak najjaśniejszej, a ja właśnie takiej poszukuję :-)
    •  
      CommentAuthorMagdalena
    • CommentTimeJan 26th 2017
     permalink
    Eveke, polecam Pinteresta jesli chodzi o szukanie inspiracji. Ja jestem uzLezniona :)
    --
    •  
      CommentAuthormazda__
    • CommentTimeJan 27th 2017
     permalink
    Magdalena: Eveke, polecam Pinteresta jesli chodzi o szukanie inspiracji. Ja jestem uzLezniona :)

    Magdalena a ten Pinterest jest darmowy?? Kiedyś coś słyszałam, że są jakieś opłaty ... tylko nie wiem czy dobrze kojarzę ;-)))
    •  
      CommentAuthorelfika
    • CommentTimeJan 27th 2017
     permalink
    Mazda, wpisujesz pinterest.com klikasz enter i już stamtąd nie wychodzisz ;)
    Zakładasz konto, np przez fb i sobie tworzysz swoje tablice tematyczne na zasadzie ku pamięci :)
    Strona darmowa.:)
    -- [/url]
    •  
      CommentAuthoreveke
    • CommentTimeJan 27th 2017
     permalink
    Magda dzięki, pogrzebie :bigsmile:
    --
    •  
      CommentAuthorsliwson
    • CommentTimeJan 27th 2017
     permalink
    mazda__: Sliwson a co planujecie na tą podłogę - tzn. czy macie już wybrany kolor i skąd ta deska... piszesz o jak najjaśniejszej, a ja właśnie takiej poszukuję :-)


    U nas będzie deska barlinecka w całym domu.
    Kolor dąb alabaster grande. Podrzucam link:

    http://www.barlinek.com.pl/pl/D%C4%85b-Alabaster-Grande,558,p

    A pinterest to też moje największe zuoooo :wink: Bywa, że przepadam na cały wieczór szperając tam :devil:
    --
    •  
      CommentAuthormadziauk
    • CommentTimeJan 27th 2017
     permalink
    Sliwson - a nie boisz sie o wgniecienia? Moja Mama polozyla ja w kwietniu 2016 bodajze, i juz zaluje. Cos spadnie i od razu wglebienie sie robi, z ktorym juz nic nie zrobisz.
    --
    •  
      CommentAuthorsliwson
    • CommentTimeJan 27th 2017
     permalink
    Wiesz co no tak to już trochę jest z drewnem. Lita deska niby trwalsza ale na ogrzewanie podłogowe się nie nadaje, paneli nie lubię bo to zupełnie inna jakość i ja roznicę niestety czuję, widzę o słyszę więc decyzja padła na to.
    Mam nadzieję, że nie będziemy żałować.
    Ps. Widziałam ostatnio w mieszkaniu znajomych deskę barlinecka po 4 latach użytkowania i wygladała naprawdę ok.
    --
    •  
      CommentAuthormadziauk
    • CommentTimeJan 28th 2017
     permalink
    sliwson: Wiesz co no tak to już trochę jest z drewnem.

    Chyba jednak nie. Do ta deska ma taka powloke drewniana cienka. A drewno to drewno i mozna je wycyklinowac.
    Moze moja Mama miala niefart. Ale to od zabawek sie robia wglebienia. Np. od autek malych tych, jak spadnie. Odpryskuja po prostu.

    Pytam, bo tez myslalam nad nia (ladnie wyglada). Ale jednak po tym co u Mamy widzialam nie kupie. Bo boje sie, ze sie zniszczy.

    Wczoraj gdzies czytalam (jak szukalam podlog drewnianych w jodelke), ze sa jakies rodzaje drewna na podlogowke. Nie wglebialam sie w temat. ;)
    --
    •  
      CommentAuthormadzinka83
    • CommentTimeJan 28th 2017
     permalink
    Moja mama też miała deskę barlinecką przez jakieś 10 lat i rok temu wymieniała, bo właśnie zniszczona była i wgłębienia się porobiły.
    -- [url=http://lilypie.com][/url
    •  
      CommentAuthormadziauk
    • CommentTimeJan 28th 2017
     permalink
    Madzinka - no wlasnie po 10 latach pewnie tego sie nazbiera. Szczegolnie przy dzieciach. Patrzac na mojego Karolka to co rusz auta spadaja, zjezdzalnie ma, garaz ze zjazdami i podczas zabawy nie uniknione, ze jakis zelezniak spadnie.
    Moze jak ktos nie mieszka juz z dziecmi, to moze tych uszkodzen nie byc wiele.
    Ja bylam bardzo zdziwiona, ze tak latwo sie robia. Z reszta moja Mama tez, widze, ze zaluje, ze taka podloge wziela. Bo raz, ze wziela jasna i widac wglebienie (nie wiem jak z ciemnymi kolorami) a dwa, ze nawet nie rok i uszkodzona i nie da sie tego naprawic. Trzeba wymienic (nie wiem jak to jest z wymiana czesci deski, czy da sie wymienic czy jak to wyglada).
    --
    •  
      CommentAuthorFrances
    • CommentTimeJan 29th 2017
     permalink
    Madziuk, moi rodzice maja panele na podlogowce. To nie jest tak, ze.mie mozna. Chodzi tylko o to, ze panele oddaja mniej ciepla niz np kafelki w przypadku podlogowki.
    --
    •  
      CommentAuthorKarolyn
    • CommentTimeJan 29th 2017
     permalink
    O kurcze my mieliśmy w planach tą deskę ale budżet przekroczyliśmy na inne rzeczy, więc wzieliśmy panele kronopol.
    Może nie jestem do końca z nich zadowolona, a nie były z tańszych to przynajmniej żadnych wgnieceń nie mam, a Dominik z sąsiadem z góry potrafi nieźle rozrabiać autami na podłodze.
    --
    •  
      CommentAuthormadzinka83
    • CommentTimeJan 29th 2017
     permalink
    madziauk: Madzinka - no wlasnie po 10 latach pewnie tego sie nazbiera. Szczegolnie przy dzieciach.

    U mojej mamy mieszkały w tym czasie dwie osoby dorosłe - mama i tata (z tym, że taty często nie ma, bo na wyjazdach pracuje), więc moja mama, która tego pokoju akurat używała sporadycznie, bo woli przesiadywać w mniejszym. Więc uważam, że jak na praktycznie jedną starszą osobę, to szybko się zniszczyło.
    Mnie się marzył parkiet w jodełkę, bo na podłogówce odradzali nam, mamy panele.
    -- [url=http://lilypie.com][/url
    •  
      CommentAuthorsardynka85
    • CommentTimeJan 29th 2017
     permalink
    Też mamy panele na podłogówce w sypialniach i jak dla mnie oddają ciepło całkiem ok ;)
    --
    •  
      CommentAuthorFrances
    • CommentTimeJan 29th 2017
     permalink
    Sardynka, to nie jest tak ze slabo oddaja. Dla uzytkownika calkiem ok. Tzn czuc, ze cieplo w nozki nie?:wink: jakies tam badania sa, ze jednak slabiej niz kafelki. I tak szczerze mowiac u moich rodzicow w domu sa i kafelki i panele i ja czuje roznice.
    A powiedzcie mi jeszcze...no bo mamy teraz z przedpokoju kafelki, ale latem wymienimy podlogi. Zastanawiam sie nad panelami...maz mi odradza. Twierdzi, ze wilgoc, ze przetra sie szybko...bla bla bla i ze kafelki...ma ktoras panelew przedpokoju?
    --
    •  
      CommentAuthormazda__
    • CommentTimeJan 29th 2017
     permalink
    Testuje już pinterest 😀 i rzeczywiście można nie wychodzić
    •  
      CommentAuthorFrances
    • CommentTimeJan 29th 2017
     permalink
    Powiedzcie mi jeszcze...hmmm...jak to jest z kuchnia. Robilismy wizualizacje w kilku firmach i kosztorys waha sie od 18 -40 tys (bez sprzetow). W jednej firmie pani sama zaczela, ze "no wie pan zasze.mozna troszke z ceny zejsc" nawet jeszcze moj maz sie o to nie pytal. Teraz dochodza nas sluchy, by probowac zbic cene, ze kumpel.mial zaplacic 40 tys a podyskutowal.i zeszli mu do 20. To sporo nie? No ceny tych kuchni sa tak rizbiezne, ze szok...no i mam metlik... jedni mowia, by robic tylko w dobrych firmach, inni ze "u majstra Staszka". Gdzie robilyscie Wasze kuchnie (salon mebli/osoba prywatna) jakie sa mniej wiecej ceny (plus metraz kuchni) no i czy faktycznie oni sobie takie daja wysokie ceny na wstepie, by z nimi negocjowac?
    --
    • CommentAuthora_net_a
    • CommentTimeJan 29th 2017
     permalink
    Frances, my mamy panele w poprzednim mieszkaniu (Balterio) i nic absolutnie się nie działo z nimi i nie dzieje (mają ponad 4 lata). Ale też ja dbam bardzo o podłogi, tzn. zawsze mam dużą wycieraczkę podgumowaną i nie pozwalam domownikom wyłazić w butach poza nią, bo nic mnie nie wkurza tak jak piach na podłodze.

    Teraz mamy deskę i też wygląda ok, a ma już ponad 20 lat, tzn. nie wygląda na zniszczoną bardziej niż w innych miejscach, no bo wiadomo że ząb czasu ją trochę nadgryzł.
    --
    •  
      CommentAuthorasia1007
    • CommentTimeJan 29th 2017
     permalink
    w moim rejonie cena kuchni gora dol za 1 metr to 800 zl "matowe" a 1000 zl "polysk". Jak sie ponegocjuje to moze byc taniej. Duzo kosztuja detale, kosze, rodzaje szuflad.
    •  
      CommentAuthorkarolajnas
    • CommentTimeJan 29th 2017 zmieniony
     permalink
    Frances, my robiliśmy kuchnię na zamówienie u stolarza. Najpierw projekt, pózniej dobór wykończenia i ostateczna wycena. Ponieważ lubię rzeczy dobrej jakości to od razu powiem, że nie oszczędzaliśmy na frontach (lakier mat), blatach i zawiasach (Blum). Szafki mam tylko dolne + jedna cała ściana w zabudowie od góry do dołu. Mam też jeden magic corner i same szuflady cargo. Zapłaciliśmy 19000 PLN. W stosunku do ceny wyjściowej udało nam się zejść o 3000 PLN.

    Przy kuchni jest wiele elementów, na których można zaoszczędzić - fronty w okleinie, a nie w lakierze to czasem nawet 40% taniej, blaty w okleinie, okucia, klasyczne półki zamiast szuflad itd.
    --
    •  
      CommentAuthorMagdalena
    • CommentTimeJan 29th 2017
     permalink
    Ja bym przy kuchni nie oszczędzała, jeśli to docelowa. Nie mówię, żeby w palisandrze robić :wink: ale np jesli mozna sobie pozwolić na drewno zamiast płyty, to warto.
    Zresztą tak sie ostatnio zgadłam z Jaheirą, że robiłyśy podobne gabarytowo kuchnie, w podobnym czasie (pare lat temu) i ja mam w płycie lakierowanej na półmat, a ona w drewnie i cena ta sama. Blat laminat. Tylko stolarze inni i mój po prostu wziął ode nie tyle, co jej za drewno. Zawiasy i rżne bajery wzięłyśmy podobne.
    Dlatego poszukaj Fran dobrego wykonawcy, co przy okazji ma uczciwe ceny, a potem zamów w myśl zasady "nie stac mnie na tanie".
    Ja sobe teraz nową kuchnię już zrobię drewnianą, bo widze co się dzieje z płytą po 6 latach oparów kuchennych.
    Zawiasów samodomykających i otwierających, dzięki którym szafki górne nie spadają mi na łeb i nie muszę ich przytrzymywac jak wkładam cos do nich, też za nic bym nie oddała.
    A co do twojego pytania jeszcze, to nie uważacie, kurcze, że jak firma schodzi z 40 tys do 20 tys to to są po prostu nieucciwe praktyki> Ej no kurde sorry. czyli jakbym była nieśmiała i nie umiała się targowac, to robią ze mnie frajera i taką wielką marżę nałożą? Dla mnie to nie jest okay. Wiem, ze wolny rynek, ale to jest słabe. Ja bym u nich nie brała.
    --
    •  
      CommentAuthorFrances
    • CommentTimeJan 30th 2017
     permalink
    Tak, dokladnie mam takie odczucia Magdalena. Bo przeciez i na tych 20 tys zarabia. No i dlatego tak sie zdziwilam, ze tak ceny winduja.
    Co do reszty tez jestem zdecydowanie na tak. Kuchnia ma byc porzadna, bo na conajmniej 10 lat. Tez w polysku, choc to bardziej wymysl mego meza. Ja wollalabym taka na polpolysk:wink:, bo dla mnie osobiacie ten polysk to bardziej moda. Cos jak polysk mebli za komuny:wink: a ja chcialabym cos ponadczasowego. No ale do rzeczy. Kuchni drewnianej nie chce, bo drewno jednak stale pracuje. U moich znajomych po kilku latach porobily sie szpary. Wybralismy plyte, ale to jakas dobra niemiecka firma, ze niby jakies specjalne prasowanie itd. No ale to jeszcze przed decyzja poczytam. No i wyobrazcie sobie ze nawet za te 40 tys to sa plyty...teoretycznie tansze:sad:
    --
    •  
      CommentAuthorEwasmerf
    • CommentTimeJan 30th 2017
     permalink
    Magdalena: widze co się dzieje z płytą po 6 latach oparów kuchennych.

    a co sie dzieje? moja kuchnia ma juz 8 lat i nic sie nie dzieje.
    -- ;
    •  
      CommentAuthorJaheira
    • CommentTimeJan 30th 2017
     permalink
    Skoro Magdalena mnie wywołała :bigsmile:
    Tak, zdecydowanie polecam poszukać dluzej, ale znalezc fajna firmę.
    My sprawdzaliśmy ceny w "sieciówkach" i od razu je wykluczyliśmy. Po pierwsze, maja swoje standardowe modele szafek i tylko z nich mozna kompletować, po drugie, ceny były powalające.
    W samej Warszawie nawet nie szukaliśmy wykonawcy, bo u nas w gre wchodziło drewno, wiec liczyliśmy sie, ze bedzie drogo.
    Znaleźliśmy firmę z okolic Łodzi. Jestesmy baaaardzo zadowoleni. Robili nam wszystkie meble w domu(oprocz łóżek, stołu i krzeseł). Przez 5 lat nic sie z nimi nie dzieje. W kuchni wzięliśmy topowe zawiasy, ktore tez podniosły cene, ale nadal działają jak nowe. Z frontami nic sie dzieje, zero szpar itd.- to pewnie tez zalezy od tego, kto robi.

    Na kuchnie w okleinie ja osobiscie bym sie nie zdecydowała. Moi rodzice taka maja, poszli po kosztach, no i tez nie konsultowali z nikim swojego wyboru. Kuchnia miala byc ostatnia, ale po kilku latach używania, okleina odchodzi tu i tam... Zreszta, mieszkaliśmy z mezem w wynajmowanym mieszkaniu i widzialam, co sie stało z nowymi meblami po dwoch latach. Okleina to moim zdaniem ostateczność i sprawdzi sie wtedy, gdy z kuchni niewiele sie korzysta. Chyba, ze ktos zaklada, ze to i tak za kilka lat bedzie wymieniane.
    Mysle, ze kuchnia, podobnie jak lazienka, to miejsce, ktore najrzadziej sie w domu wymienia, wiec warto zrobic wszystko, zeby po kilku latach nie cierpieć katuszy wizualnych.
    --
    •  
      CommentAuthorFrances
    • CommentTimeJan 30th 2017 zmieniony
     permalink
    Kurcze, ja sie pobubilam Jaheira. Ale ze drewno to masz.plyte ta drewniana tak? No bo ona tez jest czyms pokryta jakas okleina? Laminatem tak? Bo ja wlasnie czytam, ze lepiej (jakosciwo) wychodzi dobrze sprasowana plyta pokryta laminatem wysokiej jakosci. No bo nie ukrywam cena to jedno, ale kuchnia tak jak piszecie ma byc na lata no i mi sie wlasnie dlatego wydawalo to solidniejsze, ze nic sie odksztalacac nie bedzie, idchodzic itd.

    Treść doklejona: 30.01.17 15:43
    Jeszcze jedno pytanie. Jak robilyscie z lodowka? W zabudowie wyglada ladniej, ale ja bym chciala nie w zabudowie. Raz, ze chce taka szklana czarna, a dwa ze te nie w zabudowie sa wieksze. No ale wychodzi, ze musi byc obudowana z wszystkich stron ze szpara na otwieranie drzwi. Beznadziejnie to wyglada. Jak macie rozwiazane sprawe lodowki?
    --
    •  
      CommentAuthorMagdalena
    • CommentTimeJan 30th 2017
     permalink
    U mnie jest osobno, ale akurat to dośc pasuje, nie przeszkadza, bo n stoi przy zabudowie.
    .
    Ewa, w okolicy okapu niestety wierzchnia warstwa mi odchodzi od płyty. A naprawde nie oszczędzałam i wzięłam najlepsza płytę, jaka ten stolarz miał w ofercie (zreszta z takiej dużej hurtowni podwarszawskiej).
    --
    •  
      CommentAuthorFrances
    • CommentTimeJan 30th 2017
     permalink
    Magdalena, a nie mozesz tego reklamowac?

    Treść doklejona: 30.01.17 17:33
    Dalej z pytaniami jade:wink: powiedzcie jak zrobic taka niejednolita strukture faby na scianie? Nie wiem czy uda i sie wkleic link z telefonu
    --
    •  
      CommentAuthormadzinka83
    • CommentTimeJan 30th 2017
     permalink
    My kuchnię robiliśmy sami (mąż plus szwagier, ale szwagier już kilka kuchni złożył i teraz w sumie się tym zajął zawodowo :-)). Zamawialiśmy płyty (lakierowane, nie okleinowane) w hurtowni, a potem składanie :-). Do tego blat już u stolarza, które siedzi w litym drewnie - dębowy. Jestem bardzo zadowolona i drogo nie wyszło :-).
    -- [url=http://lilypie.com][/url
    •  
      CommentAuthorDorit
    • CommentTimeJan 30th 2017
     permalink
    Witajcie, zawsze omijałam watek, bo ostatnie lata i finanse i wiel małolatów nas powstrzymywały przed remontami.
    Teraz tadam- kupilismy mieszkanie, czteropokojowe i jestem równie podekscytowana co zmęczona myśleniem o urządzaniu.
    Rynek wtórny, ale kuchnia i jedna łazienka była do zrobienia. Już to za nami.
    Czytam Was i kuchnia wyszła nam ok 30 tys, sporo, a blaty drewnopodobne, fronty pólmat, dolne szafki, górne, i jedna krótsza ściana w zabudowie.
    Uważam, że sporo ale robilismy u stolarza na zamówienie, z polecenia.Szybko i sprawnie.

    Mam pytanie na szybko, gdzie poza dekorią warto rolety ( zwykłe, nie rzymskie, ale takie montowane przy oknie , w prowadnicach ) kupić, zależy mi na niskiej cenie, bo fundusze topnieją.:)

    Skorzystaliśmy z promocji ikea na materace dziś, 100 taniej na hovag, kieszeniowy i sprężynowy.
    --
    •  
      CommentAuthorFrances
    • CommentTimeJan 30th 2017
     permalink
    Taaa, maz mnie wlasnie uswiadomil, ze tez chcemy lakierowane fronty:wink:
    --
    •  
      CommentAuthormadziauk
    • CommentTimeJan 30th 2017 zmieniony
     permalink
    Frances: Madziuk, moi rodzice maja panele na podlogowce. To nie jest tak, ze.mie mozna. Chodzi tylko o to, ze panele oddaja mniej ciepla niz np kafelki w przypadku podlogowki.
    My tez w domu kladlismy panele (quick-step) - ale dom juz sprzedany. Tez mielismy podlogowke, wtedy kupuje sie panele, ktore sa ciensze.
    Teraz jak kiedys wrocimy do Polski i kupimy jakies mieszkanie to na podloge chce deski w jodelke.

    Tu mamy mieszkanie od dewelopera, podlogi tez nam kladl (musielismy doplacic majatek) i sa polozone na podlogowce w pokoju salonie i kuchni oraz w przedpokoju. Nie jestem zadowolona - nazywa sie Amtico, niby super na podlogowke ale beznadziejna podloga (odciskaja sie nogi sofy, latwo sie rysuje itd). Nie polecam jak ktos chce kupic tu w Londynie nowe mieszkanie. Nie brac tego prosze. My chcielismy zaoszczedzic czas, i szybko wytapetowac, pomalowac i w sumie w tydzien od odebrania kluczy sie wprowadzilismy.

    Kuchnie mamy z niemieckiej Nobilii, jest fajna. Mamy na polysk biala, z szarym ala granitowym blatem. Mielismy tylko 5-6 roznych wariantow do wyboru.
    --
  1.  permalink
    Dorit ja zamawialam rolety na lotari.pl polecam. Ja jestem zadowolona, jakość ok i cenowo również : -)
    --
    •  
      CommentAuthorjusiak
    • CommentTimeJan 31st 2017
     permalink
    Dziewczyny a ma któraś z Was kuchnię z frontami akrylowymi? Rzekomo lepsza trwałość niż lakierowane, a cena niższa. Ktoś, coś? Warto?
    --
    •  
      CommentAuthorkarolajnas
    • CommentTimeJan 31st 2017 zmieniony
     permalink
    Frances, mam dokładnie takie ściany w kuchni, jak te które pokazałaś na zdjęciu. U nas ten efekt powstał dzięki farbie firmy Jeger efekt Beton, kolor Roma :wink:
    Dodam tylko, że najlepiej wziąć fachowców do położenia tej farby, bo samemu naprawdę jest trudno zrobić to ładnie. Te farby strukturalne są materialnym wymagającym umiejętności i trudnym w pracowaniu na nich.

    A co do lodówki my mamy bez zabudowy, bo chciałam podwójną lodówkę.

    Tak to u nas wyglada ...
    --
  2.  permalink
    Chcialam zapytac o jakis dobry mop co fajnie i latwo czysci.. trudno mi sie zdecydowac a niechce wladowac kasy w jakies badziewie.. Mysle nad vileda ale tym prostokatnym..
    --
    •  
      CommentAuthorkarolajnas
    • CommentTimeJan 31st 2017
     permalink
    Ja mam mopa obrotowego Siestadesign i kocham go nad życie ! :)
    --
    •  
      CommentAuthorAmazonka
    • CommentTimeJan 31st 2017
     permalink
    Mam obrotowy Siesta Design.
    Widzę w nim wady i zalety, ale więcej zalet.
    --
    •  
      CommentAuthorkatka_81
    • CommentTimeJan 31st 2017
     permalink
    karolajnas: Tak to u nas wyglada ...

    ale chyba nie o to chodzi Fran. U Ciebie jest to równomiernie położone, z tego co widać.
    --
    •  
      CommentAuthorkarolajnas
    • CommentTimeJan 31st 2017 zmieniony
     permalink
    Na poprzednim zdjęciu pokazałam tylko rozwiązanie lodówki bez zabudowy. Odpowiadając na pytanie Frances odnośnie rozwiązań w sprawie lodówek bez zabudowy.

    A fakt, że na tym zdjęciu efekt betonu na ścianie nie jest tak bardzo widoczny, jak na żywo. Dużą rolę odgrywa światło i owszem na pewno na zdjęciu, które pokazała Frances efekt jest mocniejszy niż ten, który ja mam na ścianie, ale to kwestia położenia tej farby strukturalnej. Można ją dowolnie formować, tylko ktoś musi umieć to zrobić.
    W każdym razie jest to tzw. beton architektoniczny, wiele firm go produkuje, nam akurat polecono Jeger.

    W przybliżeniu nasza ściana wygląda tak :
    --
Chcesz dodać komentarz? Zarejestruj się lub zaloguj.
Nie chcesz rejestrować konta? Dyskutuj w kategoriach Pytanie / Odpowiedź i Dział dla początkujących.