Zarejestruj się

Aby dyskutować we wszystkich kategoriach, wymagana jest rejestracja.

 

Vanilla 1.1.4 jest produktem Lussumo. Więcej informacji: Dokumentacja, Forum.

    • CommentAuthorkaamii
    • CommentTimeJan 12th 2017
     permalink
    Żabka badanie zrobić trzeba. Choć ja jeszcze nie dałam rady dotrzeć do labu. Kontroluje cukry czasem i są idealne. Choć wiem, ze muszę się zebrać i zbadać w koncu :/
    --
    •  
      CommentAuthorzabkaa25
    • CommentTimeJan 12th 2017
     permalink
    No ja właśnie się zastanawiam nad sensem, wydaje mi się, że gdyby coś było nie tak, wyszłoby mi to w badaniu glukometrem... Ale nie znam się aż tak w temacie.
    -- Aniołek Antoś 18tc [*] Kochamy Cię :* (ur. 22.05.2014).
    •  
      CommentAuthorElse
    • CommentTimeJan 12th 2017
     permalink
    żabka, nie wyszło by Ci glukometrem niestety. Glukometr podaje wartości zblizone, ale różnice mogą byc spore w pomiarach (diabetolog mi powiedziała)...
    Trzeba badanie wykonać... ja robiłam później troszkę, gdyz podczas karmienia piersią cukry miałam złe. łudziłam sie, że to minie.
    --
    •  
      CommentAuthorKarolyn
    • CommentTimeJan 13th 2017
     permalink
    Ogarnelam sie i jade dzis pozmieniac moja ''kuchnie". Mam nadzieje, ze wyjdzie nam to na dobre:D Dominik je zdrowiej niz ja, wiec mi pomoze:)

    Powiedzcie co moge wrzucic dzis do koszyka tak przykladowo:) niby juz troche wiem ale pomoc sie przyda:)
    Wlasnie zjadlam sniadanie 2 kromki razowego cienko posmarowabego maslem z filetem drobiiwym pomidor cebula. Drugie sniadanie to jogurt 0% z otrebami.
    -- Syn 1 ~ 2012 & Syn 2 ~ 2017
    • CommentAuthorkaamii
    • CommentTimeJan 13th 2017 zmieniony
     permalink