Zarejestruj się

Aby dyskutować we wszystkich kategoriach, wymagana jest rejestracja.

 

Vanilla 1.1.4 jest produktem Lussumo. Więcej informacji: Dokumentacja, Forum.

    • CommentAuthorDiviana
    • CommentTimeApr 8th 2011
     permalink
    Witam!
    Jestem studentką III roku studiów licencjackich na kierunku Nauki o Rodzinie, na Uniwersytecie Papieskim Jana Pawła II. Moja praca licencjacka dotyczy tematu: Metody Naturalnego Planowania Rodziny a stan zdrowia małżonków i relacje między nimi.
    Piszę z ogromną prośbą do kobiet, które w swoim związku małżeńskim stosują wraz z mężem metodę naturalnego planowania rodziny. Prośba moja jest o wypełnienie ankiety potrzebnej wyłącznie do badań naukowych. Ankieta jest anonimowa!
    Ankieta jednak moja może być wysłana jedynie mailem, przez co jeśli któraś z Was byłaby gotowa mi pomóc, proszę o kontakt w prywatnych wiadomościach z podaniem maila na który mogłabym wysłać ankietę, oraz o wypełnienie jej i odesłanie na mail, z którego wyślę ankietę.

    Wierzę, że ktoś mi pomoże, ponieważ bardzo ambitnie podchodzę do tego tematu i bardzo mi zależy, aby napisać o tej metodzie, która jest tak mało popularna wciąż wśród metod regulacji poczęć.

    Pozdrawiam i czekam z niecierpliwością na jakiś odzew!

    Diana K. :)
  1.  permalink
    Wysłałam CI na priva mój adres email :cool:, swoją drogą wybrałaś interesujący, ale też bardzo obszerny temat , ważne że ktoś się tym interesuje:thumbup:
    • CommentAuthorDiviana
    • CommentTimeApr 8th 2011
     permalink
    Dziękuję bardzo! Prawdą jest, że jest to BARDZO interesujący temat! Mam nadzieję, że wszystko pójdzie dobrze i uda mi się napisać interesującą i porządną pracę :)
  2.  permalink