Witam, uruchomiłam program wczoraj i nie orientuję się jeszcze w jego działaniu. Może mi ktoś powiedzieć dlaczego przy dwóch wprowadzonych dniach nie pojawia się wykres. Mam też pytanie czy po udostępnieniu przeze mnie wykresu ktoś go widzi? Bo ja go nie widzę na liście udostępnionych wykresow, nazywa się "październikowy". Pozdrawiam Agnieszka
Pewnie stereotypowo chodzi o plugin flasha. Damazy, to chyba warto wrzucić do Pomocy albo w jakieś inne widoczne miejsce. Wiesz, ile osób się na to natknęło?
Witam, ja właśnie mam tak jak opisała to Amazonka. Nie widzę wykresu, plugin flasha mam stary (6.0...), ale nie mogę go zaktualizować. Przypuszczam, że to wina mojej sieci, i firmy dostarczającej internet (mam stałe łącze) - po prostu coś blokuje możliwość zainstalowania go na komputerze. Juz tam interweniowałam, powiedzieli, że będzie OK, ale nie jest. Pluginu nigdzie nie można zdobyć za wyjątkiem www.adobe.com
Komputer mam dosyć stary, windows xp professional, przeglądarka IE 6 - też starawa (planuję zakup czegoś nowszego, ale to jeszcze potrwa). Ściągnęłam sobie również Operę - wyświetla, że nie mam pluginu flasha, kieruje mnie na www.adobe.com, ale problem się powtarza (komunikat Request Timeout - The server timed out while waiting for the browser's request. Reference #2.220dd58.1160498458.0). Jestem administratorem komputera, z instalacją innych programów nie mam problemu. Co do antywirusa to używam NOD23.
Amazonko komunikat pojawia się po kilkunastu sekundach od naciśnięcia i n s t a l l albo d o w n l o a d, po prostu jakby łącze nie działało poprawnie (komunikacja w jedną stronę: z mojego kompa do adobe OK, a z powrotem nie daje rady hmmm) OK, spróbuje wyłączyć antywira
Niestety, przy wyłączonym antywirku - ten sam efekt, przy odinstalowanym również. Chyba muszę jeszcze raz uderzyć do administaratora sieci :( Dzięki za rady :)