Zarejestruj się

Aby dyskutować we wszystkich kategoriach, wymagana jest rejestracja.

 

Vanilla 1.1.4 jest produktem Lussumo. Więcej informacji: Dokumentacja, Forum.

    •  
      CommentAuthorPaula
    • CommentTimeOct 20th 2006
     permalink
    No tak ja jak zawsze docieram na koniec imprezy.

    Skorpiony górą ;).
    •  
      CommentAuthorLily
    • CommentTimeOct 20th 2006
     permalink
    na jak :bigsmile:
    •  
      CommentAuthorngL
    • CommentTimeOct 20th 2006 zmieniony
     permalink
    •  
      CommentAuthormonawmona
    • CommentTimeOct 20th 2006
     permalink
    akto mnie wpisze , bo ja nie potrafie :shamed:
    monawmona urodziny: 24 kwiecień , imieniny : 4 maj
    bardzo proszę o wpisanie
    -- gg 6155390
    •  
      CommentAuthorkwiatuszek
    • CommentTimeOct 21st 2006
     permalink
    mona już jesteśSmileyCentral.com
    •  
      CommentAuthorRosa
    • CommentTimeOct 21st 2006
     permalink
    o rany znowu mi biba przeszla kolo nosa :(:cry::cry::cry:
    straszne ale za tydzien bede warowac na komp. juz od czwartku :):crazy:
    damzy w sloju byl suprorowy ;) i tyle jego oblicz ze hooo :tooth:
    ale nic nie pobije fotki braci K . jako aniolow buhahaha :crazy::crazy::crazy:
    •  
      CommentAuthorRosa
    • CommentTimeOct 21st 2006
     permalink
    aha a urodzinki mam 14 GRUDNIA :) :swingin:
    •  
      CommentAuthorAmazonka
    • CommentTimeOct 21st 2006
     permalink
    Damazy, wrzucisz ten link do porad w Radiu Maryja?
    --
    •  
      CommentAuthorDamazy
    • CommentTimeOct 21st 2006
     permalink
    •  
      CommentAuthorAmazonka
    • CommentTimeOct 21st 2006
     permalink
    Mówiłeś, że wrzucisz link do porad w RM w mp3 i co? Nie wrzuciłeś.
    --
    •  
      CommentAuthorgiga25
    • CommentTimeOct 21st 2006
     permalink
    o kurcze, działo się tu wczoraj nieźle a ja tak szybko wymiękłam... bajzel niezły został :tooth:
    muszę się wyspać w ten czwartek coby wam kroku dotrzymać następnym razem... teraz tez już zmykam papa
    -- zesram się, ale się nie dam!!!!
    •  
      CommentAuthorDamazy
    • CommentTimeOct 21st 2006
     permalink
    A kurcze, dałem sobie spokój. CHcesz to na email Ci podeślę.
    •  
      CommentAuthorAmazonka
    • CommentTimeOct 21st 2006
     permalink
    Wrzucaj i nie daj się 4 razy prosić. Ileż można...
    --
    •  
      CommentAuthorMycha
    • CommentTimeOct 21st 2006
     permalink
    dopiszcie mnie do tabelki urodzin - urodziny 10 listopad, imieniny 22 luty. Dzięki serdeczne
    •  
      CommentAuthorbladykot
    • CommentTimeOct 21st 2006 zmieniony
     permalink
    ja niestety nie mogę sie wpisać do tabelki bo na mojej klawiaturze brak pewnego przycisku :sad:

    ur. 17 lutego, im. 18 maja
    --
    •  
      CommentAuthorkwiatuszek
    • CommentTimeOct 21st 2006
     permalink
    bladykot, Mycha już jesteście, możecie sprawdzić na Wiki:smile:
    •  
      CommentAuthorDamazy
    • CommentTimeOct 22nd 2006
     permalink
    Oki, zamieszczam na specjalne życzenie.
    http://www.speedyshare.com/510735405.html
    •  
      CommentAuthorMycha
    • CommentTimeOct 22nd 2006
     permalink
    dzięki kwiatuszku :whorship:
    •  
      CommentAuthorbladykot
    • CommentTimeOct 22nd 2006
     permalink
    Dzięki kwiatuszku!
    --
    •  
      CommentAuthorRosa
    • CommentTimeOct 22nd 2006
     permalink
    KWIATUSZKU TO DOPISZ I MNIE na WIKI ur. mam 14 grudnia a imieniny 13 marca ?? chyba ;)
    z gory dziekuje
    •  
      CommentAuthorkwiatuszek
    • CommentTimeOct 22nd 2006
     permalink
    Mycha, bladykot, Rosa:grouphug:
    • CommentAuthorAsia77
    • CommentTimeOct 22nd 2006
     permalink
    witajcie, własnie skonczyłam czytać :bigsmile: ale tego bylo dużo :bigsmile: była super imprezka, jak ja żałuję, że mnie tu z Wami nie było :cry: ale w nastepny piatek bede na pewno :bigsmile:
    •  
      CommentAuthorRosa
    • CommentTimeOct 22nd 2006
     permalink
    kwiatuszku dziekuje :*
    damazy a moze mogl bys ulozyc te urodziny wedlg dat :) po koleji
    :bigsmile:to tylko pomysl ??
    co wy na to ..
    •  
      CommentAuthoraniesia
    • CommentTimeOct 23rd 2006
     permalink
    super pomysl:bigsmile:
    •  
      CommentAuthormala_mi
    • CommentTimeOct 24th 2006
     permalink
    Widzę, że imprezka niezła była :tooth: Szkoda, że nie mogłam dołączyć. Ale w ten piątek pewnie się przyturlam do Was :)

    Poproszę o dopisanie mnie do wiki:
    urodziny: 28 maja
    imieniny: 12 grudnia
    •  
      CommentAuthorkwiatuszek
    • CommentTimeOct 24th 2006
     permalink
    mała mi już jesteś:smile:
    •  
      CommentAuthorDamazy
    • CommentTimeOct 24th 2006
     permalink
    Co rozbrykane i wiecznie szukające zabawy towarzystwo powiedziałoby na imprezke połączoną z czatem specjalnie na piątek (i tylko na piątek) przygotowanym?
    • CommentAuthorHoga
    • CommentTimeOct 24th 2006
     permalink
    Damazy jak dla mnie zajefajnie, lepiej sie tak rozmawia, i znacznie szybciej, ja sie pisze
    --
    •  
      CommentAuthorzuza
    • CommentTimeOct 24th 2006
     permalink
    SmileyCentral.com
    --
    •  
      CommentAuthorDamazy
    • CommentTimeOct 24th 2006
     permalink
    Czata na piątek macie jak w banku. :)
    •  
      CommentAuthorIzunia
    • CommentTimeOct 24th 2006
     permalink
    ooooooooo suuuuuuuuper - tym razem się załapię bo jestem w domciu
    •  
      CommentAuthorzuza
    • CommentTimeOct 24th 2006
     permalink
    już się nie mogę doczekać, a będzie można sobie jak do tej pory wklejać fotki i emotki ? SmileyCentral.com
    --
    •  
      CommentAuthorkfiatuszek
    • CommentTimeOct 24th 2006
     permalink
    Ja tez jestem za :)))
    --
    •  
      CommentAuthorbabyphat
    • CommentTimeOct 24th 2006
     permalink
    Damazy ty nas chyba jednak lubisz. Pewnie, że czat jest super rozwiązaniem. Mam nadzieję, że w piątek mój PM nie będzie mnie nigdzie ciągnął i będę mogła imprezować z wami.:bigsmile:SmileyCentral.com
    •  
      CommentAuthorAmazonka
    • CommentTimeOct 25th 2006
     permalink
    Znalazłam pośrednie info o owej kampanii promującej antykoncepcję dla nastolatków. Banner, o którym jest mowa, był wykorzystany w czasie koncertów sponsorowanych przez firmę Schering we wrześniu.
    --
    •  
      CommentAuthorAmazonka
    • CommentTimeOct 25th 2006
     permalink
    Antykoncepcja na 6

    Data: 2004-09-20

    Firma Schering AG zleciła agencji badań Kinoulty Research przeprowadzenie badania, którego celem było sprawdzenie efektywności działań informacyjnych, prowadzonych w ramach akcji edukacyjnej „Antykoncepcja – zaplanuj swoje życie”. Badaniem objęto letnią część akcji, prowadzoną na Warmii i Mazurach oraz na Wybrzeżu. Wywiady przeprowadzono w dniach 24-25 lipca w Mrągowie oraz w dniach 11-12 sierpnia w Krynicy Morskiej i Gdańsku.

    Wyniki potwierdziły skuteczność akcji oraz potrzebę działań edukacyjnych związanych z antykoncepcją i planowaniem rodziny. Akcja „Antykoncepcja – zaplanuj swoje życie” została uznana za potrzebną i wartościową. Była rozpoznawalna i zdominowała inne akcje, prowadzone na mrągowskim Pikniku.

    Najbardziej wyróżniającym się elementem akcji okazał się banner z hasłem „Antykoncepcja, czyli seks na 6!” holowany przez samolot. W badaniu marketingowym wzięło udział 817 kobiet. Szczegółowe zagadnienia ujęte w ankiecie określiły, ile osób zauważyło akcję „Antykoncepcja, czyli seks na 6!”, które elementy akcji były najbardziej zauważalne, ile osób otrzymało bezpłatne materiały od Schering AG oraz jak respondenci oceniają tę akcję edukacyjną. Respondentkami było 817 kobiet w wieku 18-35 lat. Rekrutację przeprowadzono w Mrągowie w dniach 24-25 lipca oraz w Gdańsku i Krynicy Morskiej w dniach 11-12 sierpnia br. W badaniu brały udział wyłącznie osoby przyjezdne, mieszkające poza powiatem, w którym wypoczywały.

    Badanie pokazało, że akcja „Antykoncepcja - zaplanuj swoje życie” była znakomicie rozpoznawalna. W Mrągowie aż 2/3 kobiet spontanicznie powiedziało, że zauważyły akcję, słyszały o antykoncepcji lub widziały materiały na ten temat, na Wybrzeżu taką opinię wyraziło blisko 4/5 pań. Niemal wszystkie ankietowane osoby rozpoznały chociaż jeden z elementów akcji. Wspomagana świadomość akcji dotyczącej antykoncepcji wyniosła aż 91 proc, a po pokazaniu materiałów (ulotki, książki, bannery) wzrastała jeszcze do 96 proc. Najbardziej zapamiętanym elementem akcji i głównym źródłem jej świadomości był ciągnięty przez samolot banner z napisem „Antykoncepcja – czyli seks na 6!”, promujący wiedzę o antykoncepcji, oraz książki na ten temat.

    Zdaniem respondentek akcja „Antykoncepcja - zaplanuj swoje życie” wyraźnie zdominowała inne akcje promocyjne prowadzone na Pikniku Country, takie jak np. promocje piwne, reklamowanie prezerwatyw czy kosmetyków.

    Wyniki badań potwierdziły skuteczność działań edukacyjnych Schering AG. Połowa kobiet otrzymała materiały od firmy Schering na temat antykoncepcji (książki oraz etui na pigułki z informacją o antykoncepcji). Aż 4/5 pań biorących udział w badaniu zauważyło rozdawane materiały na temat antykoncepcji. Ponad połowa kobiet, które otrzymały książkę już ją przeczytała a prawie wszystkie zamierzają ją przeczytać. Chętnie także dadzą ją do przeczytania swoim koleżankom i partnerom. Tak wysoka chęć przeczytania książek świadczy o dużym zainteresowaniu tą tematyką i potrzebie edukacji.

    Paniom bardzo podobał się sposób nagłaśniania akcji edukacyjnej Scheringa − samolot z bannerem „Antykoncepcja, czyli seks na 6!”.Ten element, ich zdaniem, przyciągał uwagę i najsilniej generował świadomość akcji. Zaraz po bannerze panie wymieniały książki, jako najbardziej zauważalny element akcji.

    Respondentki oceniły akcję jako potrzebną i wartościową. Zdaniem pań działania Scheringa były bardzo ciekawe i zachęciły je do zapoznania się z materiałami na temat antykoncepcji oraz do poszukiwania informacji na ten temat.
    --
    •  
      CommentAuthorLily
    • CommentTimeOct 25th 2006
     permalink
    no i super a potem będą płakaly...:confused:
    •  
      CommentAuthorAmazonka
    • CommentTimeOct 25th 2006
     permalink
    Ale wydane pieniądze już pójdą na kolejne akcje reklamowe (nazywające się informacyjnymi) i nowe marki tabletek.
    --
    •  
      CommentAuthormala_mi
    • CommentTimeOct 25th 2006
     permalink
    Może kiedyś NPR doczeka się takiej promocji :wink:
    •  
      CommentAuthorAnia
    • CommentTimeOct 25th 2006
     permalink
    Ach przestańcie już z tą "moherową" jazdą na antykoncepcję. Dlaczego uważacie NPR za jedyną słuszą drogę decydowania o płodności. Między innymi za takie "jazdy" przeciw antykoncepcji lidzie uważają NPRowców za nawiedzone "moherowe berety". A przecież wiele z nas ma za sobą okres antykoncepcji hormonalnej, mechanicznej, chemicznej, łączonej, obecnie stosuje NPR ale po urodzeniu dziecka z góry zapowiada powrót do antykoncepcji.

    Tak trudno wam się pogodzić, że nie każdy musi stosować NPR, że młodzież prędzej będzie płodzić dziecko za dzieckiem, niż wdroży w czyn zasady NPR? Moim zdaniem antykoncepcja połączona z uświadomieniem i wychowaniem "do miłości" jest słuszą drogą. Bardzo dobrze, że reklamuje się antykoncepcję.

    Seksu młodzieży nie zabronicie, a sami wiecie, jak trudno nauczyć się NPR w 100% dobrze, i że tak jest szansa wpadki.
    Wobec tego przeciętna młoda dziewczyna i młody chłopak mają wielkie szanse na wpadkę, jeśli będą liczyć tylko na NPR.
    Raczej nie polecałabym tej metody synowi i córce, którzy są młodzi (np. wciąż na studiach) nie planują dzieci, nie mają męża/zony, ani uregulowanego trybu życia.
    •  
      CommentAuthorzuza
    • CommentTimeOct 25th 2006
     permalink
    Ania nie myl dyskusji TU rozmawiamy tylko o pierdołach i rzeczach miłych, łatwych i przyjemnych.
    --
    •  
      CommentAuthorAmazonka
    • CommentTimeOct 25th 2006
     permalink
    Tak, rzeczywiście, akcja "Antykoncepcja - seks na 6" skierowana do nastolatków to moherowa nagonka na antykoncepcję.
    --
    •  
      CommentAuthorjem
    • CommentTimeOct 25th 2006
     permalink
    zuza, przecież to nie Ania rozpoczęła ta dyskusję :shocked:
    Działania edukacyjne związanych z antykoncepcją i planowaniem rodziny są potrzebne, chociaż faktycznie większość z nich to ukryta kampania reklamowa koncernów farmaceutycznych.
    • CommentAuthorybkaa
    • CommentTimeOct 25th 2006
     permalink
    Dziewczyny dajcie spokój....... wiadomo że są zwolenniczki NPL i antykocepcji..........

    niech kążdy wybiera co mu wygodnie,

    ja tam nigdy się nie trułam tabl. i mojej małej też bedę promować NPR....już jej o tym wspominam ....
    --
    • CommentAuthorybkaa
    • CommentTimeOct 25th 2006
     permalink
    a co wybierze to jej sprawa - nie da się zmuszac
    --
    • CommentAuthorybkaa
    • CommentTimeOct 25th 2006
     permalink
    damazy a czacik bedzie super extra bajer
    --
    •  
      CommentAuthorRosa
    • CommentTimeOct 25th 2006
     permalink
    damzy jestes wieki :) haha piatek bedzie czadowy :bigsmile:
    •  
      CommentAuthorkfiatuszek
    • CommentTimeOct 25th 2006
     permalink
    a piątek juz tuz tuz :) Damazy wyrobisz sie ??:)
    --
  1.  permalink
    Ja tez sie ciesze na mysl o piatku choc nie wiem czy bede mogkla w tym uczestniczyc :bigsmile:
    --
    •  
      CommentAuthorzuza
    • CommentTimeOct 25th 2006 zmieniony
     permalink
    oj będzie się działo !SmileyCentral.com
    --
Chcesz dodać komentarz? Zarejestruj się lub zaloguj.
Nie chcesz rejestrować konta? Dyskutuj w kategoriach Pytanie / Odpowiedź i Dział dla początkujących.