o rany znowu mi biba przeszla kolo nosa :( straszne ale za tydzien bede warowac na komp. juz od czwartku :) damzy w sloju byl suprorowy ;) i tyle jego oblicz ze hooo ale nic nie pobije fotki braci K . jako aniolow buhahaha
o kurcze, działo się tu wczoraj nieźle a ja tak szybko wymiękłam... bajzel niezły został muszę się wyspać w ten czwartek coby wam kroku dotrzymać następnym razem... teraz tez już zmykam papa
witajcie, własnie skonczyłam czytać ale tego bylo dużo była super imprezka, jak ja żałuję, że mnie tu z Wami nie było ale w nastepny piatek bede na pewno
Co rozbrykane i wiecznie szukające zabawy towarzystwo powiedziałoby na imprezke połączoną z czatem specjalnie na piątek (i tylko na piątek) przygotowanym?
Damazy ty nas chyba jednak lubisz. Pewnie, że czat jest super rozwiązaniem. Mam nadzieję, że w piątek mój PM nie będzie mnie nigdzie ciągnął i będę mogła imprezować z wami.
Znalazłam pośrednie info o owej kampanii promującej antykoncepcję dla nastolatków. Banner, o którym jest mowa, był wykorzystany w czasie koncertów sponsorowanych przez firmę Schering we wrześniu.
Firma Schering AG zleciła agencji badań Kinoulty Research przeprowadzenie badania, którego celem było sprawdzenie efektywności działań informacyjnych, prowadzonych w ramach akcji edukacyjnej „Antykoncepcja – zaplanuj swoje życie”. Badaniem objęto letnią część akcji, prowadzoną na Warmii i Mazurach oraz na Wybrzeżu. Wywiady przeprowadzono w dniach 24-25 lipca w Mrągowie oraz w dniach 11-12 sierpnia w Krynicy Morskiej i Gdańsku.
Wyniki potwierdziły skuteczność akcji oraz potrzebę działań edukacyjnych związanych z antykoncepcją i planowaniem rodziny. Akcja „Antykoncepcja – zaplanuj swoje życie” została uznana za potrzebną i wartościową. Była rozpoznawalna i zdominowała inne akcje, prowadzone na mrągowskim Pikniku.
Najbardziej wyróżniającym się elementem akcji okazał się banner z hasłem „Antykoncepcja, czyli seks na 6!” holowany przez samolot. W badaniu marketingowym wzięło udział 817 kobiet. Szczegółowe zagadnienia ujęte w ankiecie określiły, ile osób zauważyło akcję „Antykoncepcja, czyli seks na 6!”, które elementy akcji były najbardziej zauważalne, ile osób otrzymało bezpłatne materiały od Schering AG oraz jak respondenci oceniają tę akcję edukacyjną. Respondentkami było 817 kobiet w wieku 18-35 lat. Rekrutację przeprowadzono w Mrągowie w dniach 24-25 lipca oraz w Gdańsku i Krynicy Morskiej w dniach 11-12 sierpnia br. W badaniu brały udział wyłącznie osoby przyjezdne, mieszkające poza powiatem, w którym wypoczywały.
Badanie pokazało, że akcja „Antykoncepcja - zaplanuj swoje życie” była znakomicie rozpoznawalna. W Mrągowie aż 2/3 kobiet spontanicznie powiedziało, że zauważyły akcję, słyszały o antykoncepcji lub widziały materiały na ten temat, na Wybrzeżu taką opinię wyraziło blisko 4/5 pań. Niemal wszystkie ankietowane osoby rozpoznały chociaż jeden z elementów akcji. Wspomagana świadomość akcji dotyczącej antykoncepcji wyniosła aż 91 proc, a po pokazaniu materiałów (ulotki, książki, bannery) wzrastała jeszcze do 96 proc. Najbardziej zapamiętanym elementem akcji i głównym źródłem jej świadomości był ciągnięty przez samolot banner z napisem „Antykoncepcja – czyli seks na 6!”, promujący wiedzę o antykoncepcji, oraz książki na ten temat.
Zdaniem respondentek akcja „Antykoncepcja - zaplanuj swoje życie” wyraźnie zdominowała inne akcje promocyjne prowadzone na Pikniku Country, takie jak np. promocje piwne, reklamowanie prezerwatyw czy kosmetyków.
Wyniki badań potwierdziły skuteczność działań edukacyjnych Schering AG. Połowa kobiet otrzymała materiały od firmy Schering na temat antykoncepcji (książki oraz etui na pigułki z informacją o antykoncepcji). Aż 4/5 pań biorących udział w badaniu zauważyło rozdawane materiały na temat antykoncepcji. Ponad połowa kobiet, które otrzymały książkę już ją przeczytała a prawie wszystkie zamierzają ją przeczytać. Chętnie także dadzą ją do przeczytania swoim koleżankom i partnerom. Tak wysoka chęć przeczytania książek świadczy o dużym zainteresowaniu tą tematyką i potrzebie edukacji.
Paniom bardzo podobał się sposób nagłaśniania akcji edukacyjnej Scheringa − samolot z bannerem „Antykoncepcja, czyli seks na 6!”.Ten element, ich zdaniem, przyciągał uwagę i najsilniej generował świadomość akcji. Zaraz po bannerze panie wymieniały książki, jako najbardziej zauważalny element akcji.
Respondentki oceniły akcję jako potrzebną i wartościową. Zdaniem pań działania Scheringa były bardzo ciekawe i zachęciły je do zapoznania się z materiałami na temat antykoncepcji oraz do poszukiwania informacji na ten temat.
Ach przestańcie już z tą "moherową" jazdą na antykoncepcję. Dlaczego uważacie NPR za jedyną słuszą drogę decydowania o płodności. Między innymi za takie "jazdy" przeciw antykoncepcji lidzie uważają NPRowców za nawiedzone "moherowe berety". A przecież wiele z nas ma za sobą okres antykoncepcji hormonalnej, mechanicznej, chemicznej, łączonej, obecnie stosuje NPR ale po urodzeniu dziecka z góry zapowiada powrót do antykoncepcji.
Tak trudno wam się pogodzić, że nie każdy musi stosować NPR, że młodzież prędzej będzie płodzić dziecko za dzieckiem, niż wdroży w czyn zasady NPR? Moim zdaniem antykoncepcja połączona z uświadomieniem i wychowaniem "do miłości" jest słuszą drogą. Bardzo dobrze, że reklamuje się antykoncepcję.
Seksu młodzieży nie zabronicie, a sami wiecie, jak trudno nauczyć się NPR w 100% dobrze, i że tak jest szansa wpadki. Wobec tego przeciętna młoda dziewczyna i młody chłopak mają wielkie szanse na wpadkę, jeśli będą liczyć tylko na NPR. Raczej nie polecałabym tej metody synowi i córce, którzy są młodzi (np. wciąż na studiach) nie planują dzieci, nie mają męża/zony, ani uregulowanego trybu życia.
zuza, przecież to nie Ania rozpoczęła ta dyskusję Działania edukacyjne związanych z antykoncepcją i planowaniem rodziny są potrzebne, chociaż faktycznie większość z nich to ukryta kampania reklamowa koncernów farmaceutycznych.