Zarejestruj się

Aby dyskutować we wszystkich kategoriach, wymagana jest rejestracja.

 

Vanilla 1.1.4 jest produktem Lussumo. Więcej informacji: Dokumentacja, Forum.

    •  
      CommentAuthorDamazy
    • CommentTimeNov 7th 2006
     permalink
    Tym razem ja mam kłopot. Proszę, podczas wypisywania przelewu tradycyjnego o dokładne wpisanie loginu. Tylko na tej podstawie jestem w stanie zweryfikować płatność.
    Proszę osobę z Kostrzyna, która wykonywała przelew w ostatnich dniach o kontakt emailowy. Nie jestem w stanie zweryfikować płatności z powodu braku loginu.
    •  
      CommentAuthorAnia
    • CommentTimeNov 7th 2006
     permalink
    a czy na stronie z platnosciami jest naoisane, ze trzeba podac login? moze wiekszymi bukwami??
    •  
      CommentAuthorDamazy
    • CommentTimeNov 7th 2006
     permalink
    • CommentAuthorAgunia005
    • CommentTimeNov 19th 2006
     permalink
    No ale nie można być blondi jak ja :D podałam login podałam dane itd ale ........ wpisałam zły nr konta hahaha czekam aż mi się kaska na konto zwróci i wpłace jeszcze raz :D powiedzieli mi ze w ciągu 2 tyg powinna być wrrrrr
    •  
      CommentAuthorDamazy
    • CommentTimeNov 19th 2006
     permalink
    extra blondi :) :) :) Napewno nast. razem już się nie pomylisz :)
    • CommentAuthorAgunia005
    • CommentTimeNov 19th 2006
     permalink
    no napewno :D przestawilam 2 cyfry w srodku nr... trudno. Czekam na zwrot i wysyłam jeszcze raz tym razem z Inteligo to juz chyba nic nie namieszam :D
    •  
      CommentAuthorDamazy
    • CommentTimeNov 20th 2006
     permalink
    •  
      CommentAuthorDamazy
    • CommentTimeNov 29th 2006
     permalink
    Znów mam problem z przelewem tradycyjnym, do którego nie podano wszystkich wymaganych danych.
    Osoba, która zapłaciła pochodzi z województwa kujawsko-pomorskiego niedaleko włocławka.
    Proszę o kontakt.
    • CommentAuthorJustined
    • CommentTimeNov 30th 2006
     permalink
    ja dokonalam platnosci karta platnicza dwa dni temu i dalej czekam na potwierdzenie platnosi emailem i nic, aniklo mi tez pole z mojego konta 'przejscie do platnosci' wiec nie wiem czy to znaczy ze wszytko jest ok?
    •  
      CommentAuthorDamazy
    • CommentTimeNov 30th 2006
     permalink
    Wszystko jest okej :) Wejdz w Moje 28dni / Moje ustawienia / Moje płatności
    Tam jest informacja :)
    •  
      CommentAuthorMary
    • CommentTimeDec 2nd 2006
     permalink
    Damazy, a jak długo idą te płatności? Zapłaciłam wczoraj, ale $ z konta mi nie poszły, sa jeszcze zablokowane.
    •  
      CommentAuthorAmazonka
    • CommentTimeDec 2nd 2006
     permalink
    Pewnie pójdą w poniedziałek. W weekend zazwyczaj nic się nie dzieje.
    --
    •  
      CommentAuthorMary
    • CommentTimeDec 2nd 2006
     permalink
    Wczoraj jeszcze nie był weekend, tak około południa ;)
    •  
      CommentAuthorvicky80
    • CommentTimeDec 2nd 2006
     permalink
    zalezy od banku ale przelewy zwykle wychodzą rano, musisz sprawdzic kiedy bank ma godziny sesji wychodzących. i kiedy bank damazego ma godziny sesji przelewow przychodzacych:)
    •  
      CommentAuthorMary
    • CommentTimeDec 2nd 2006
     permalink
    a tam, poczekam ;)
    •  
      CommentAuthorDamazy
    • CommentTimeDec 4th 2006
     permalink
    Mary, sprawdź w Moje 28dni / Moje ustawienia / Moje płatności
    Napewno wszystko jest w porządku.
    •  
      CommentAuthorMary
    • CommentTimeDec 4th 2006
     permalink
    Dziś wyszły $ z konta, więc wszystko jest cacy ;)
    •  
      CommentAuthorDamazy
    • CommentTimeDec 4th 2006
     permalink
    Wszystko w jak najlepszym porządku :)
Chcesz dodać komentarz? Zarejestruj się lub zaloguj.
Nie chcesz rejestrować konta? Dyskutuj w kategoriach Pytanie / Odpowiedź i Dział dla początkujących.