Dobry...dziś 31 dc zaś tempka spadła...mam 37,1 ...ja już jestem zielona...takich niskich tempek to ja nie pamiętam czy w ogóle miałam ...poza tym te skoki i spadki Nie mam tak jak u giny że tempka pnie się w górę...więc przypuszczam że jednak test nie będzie potrzebny ...
moja gin powiedzila ze temperatura w ciazy nie musi wynosic 37,bo sa kobiety ktore maja 36.8.Magda Twoj wykres wyglada dobrze i takie nerwy nie sa dobre.Ja powtorzylam test 25mIU i druga kreska jasniejsza.Podejzewam ze to moze byc 11dzien od zaplodnienia.
ja nie zdazylam nawet zjesc,bo najpierw zupa chinska( ktora sama robilam ) po ktorej zrobilo mi sie niedobrze.Moj maz uwielbia chinszczyzne,wczoraj wpadl do domku i mowi :wiedzialem ze dzisiaj chinszczyzna .
kurcze wczoraj mnie 7 poty oblewały...co jakiś czas tak mam...musiałam na szybko zjeść coś słodkiego ...nawet siły nie miałam żeby iść do kuchni...było mi słabo i zimno a za razem gorąco...czyżby mi cukier spadł i takie odczucia??
mgielka Twoja tempka i ten sluz daje duzo do myslenia,ale nie bede namawiala na test,zrobisz kiedy bedziesz pewna.Ja tez jeszcze powtorze pod koniec tygodnia
ja o dziwo przebudziłam się o 5:10 na mierzenie tempki i poszłam spać dalej ...wstaliśmy z K o 7:30 ...ale poszliśmy ok 1 spać...więc odespałam...chociaż widzę przed oczami mroczki
a ja juz po ortopedzie i czekam na internistke... czuje sie fatalnoe.. tempka spaada... boli jajnik prawy jak cholera a to dopiero 9 dc... musze czekac na usg na 16.40 i modle sie by owu nie nastapila wczesniej niz za 3 / 4 dni... ;-( bo takto nie mam szans na serduszka za bardzo... w czwartek tez pregnyl pierwsza sztuka..
a jak u Was?? cos ostatnio nie moglam wbi sie w temat ;-((
ja moge brac aspiryne bo mam gesta krew i tak codziennie robie zastrzyki z heparyny na rozrzedzenie krwi.To z powodu podwyzszonych przeciwcial i podejrzenia tocznia.