dzien dobry kochane !Nie jestescie same z kolejnym rozczarowaniem .. -mnie tez juz rwie ból brzucha jak na @ pomimo ze mam dostac go dopiero za 3dni ...w tej sytuacji zostaje mi tak samo jak Wy wczoraj pisałyscie -zabrac sie za siebie ,dietka itd Reraz sie zastanawiam ,lekarz mi przepisał clo -wnioskujac ze mam malo pecherzyków(a badał mnie tuz przed @) widział moje wyniki -gdzie progesteron pokazywał ze mam owulke ,teraz mysle ze to chyba bez sensu ,,,,bralam 2 cykle clo i odstawiam je -bez monitoringu nie ma co ! Wkrótce bede w PL i poczawszy od Wigili jestem umówiona z moim lekarzem kazdego dnia przez praktycznie tydzien (onijajc 2 dni swiat ) Zostaje mi badanie na wrogosc sluzu -jesli to nie to to juz poddaje sie i bede wiedziała ze to moja psycha za bardzo pragnie tego dzieciatka
bryy.. ale zaszalalam wczoraj.. chyba cala butelke wina wciagnelam hyhs.. a dzis jade na zaatrzyk z pregnylu ;-) no i tempka wysoka jakas vo ciagle nie spada ponizej 36,7 ale jest tez zaklocona ciagle bo albo o poznek porze mierze albo jeatem po alko... ehhh nie widze spadku..
dziendoberek :) mam pytanie temp zawsze mierze ok 8 30 a dzis sie przebudzilam o 6 40 bo musialam isc do wc ale przed wstaniem zmierzylam temp i nie wiem czy mam naniesc taka jak mi termomert pokazal czy powinnam dodac stopien albo dwa??
no ja tez zaznaczylam zaklocona wlasnie bo zawsze mierzylam o 7 a teraz sie budzilam..zasypialam i w koncu o 9 mierzylam ale to zaklocenie zaznaczylam.
mgielka. kazal mi tak specjalista z novum bo dzis pecherzyk ma ok 18-20 mm wiec kazal dzis tylko jeden wziac a nie trzy dzien po dniu i owu bedzie w ciagu 12-36 h... takze akurta on wie co mowi. mam we wtorek usg czy byla.
witam jeny jak wy tu naszkrobalyscie ja jeszcze pare dni i dostane @ i 3 cykl z clo ale 2x1 od 5-9 dnia kurcze jeden cykl stracony przez mojego M a drugi za maluni pecherzyk mam nadzieje ze 3 cykl bedzie ok