Zarejestruj się

Aby dyskutować we wszystkich kategoriach, wymagana jest rejestracja.

Vanilla 1.1.4 jest produktem Lussumo. Więcej informacji: Dokumentacja, Forum.

•  
      CommentAuthormartitap
    • CommentTimeJul 15th 2011
     permalink
    To chyba pomyliłam kolejnośc... Jutro sprawdzę:wink:
    --
    • CommentAuthormartyna22
    • CommentTimeJul 16th 2011
     permalink
    Dziewczyny mam pytanie wczoraj strasznie bolały mnie jajniki i spadla mi temperatura a dzis pojawil sie śluz bardzo mocno rozciagliwy i temperatura sie podniosla czy to oznacza ze owulacja tuz tuz... Pomóżcie bo jestem zielona. Wspomne ze clo biore od 5 dc przez 5dni dzis jest ostatni dzien clo.
  1.  permalink
    Cześć dziewczyny:) Byłam dziś w pracy, nadgodziny, strasznie niewyspana i śpiąca jestem...
    Czyli możliwe, że u mnie oprócz pcos występuje niedomoga fazy lutealnej? Gdzieś czytałam, że czasami 2 faza jest krótsza niż powinna i progesteron niższy, gdy owulacja nie jest taka jak być powinna...wiecie coś?
    Coś mnie zastanawia...11dc byłam na usg, był pęcherzyk 18.2mm, właśnie tego dnia trochę kłuł mnie chwilami jajnik i jeden i drugi, ale lewy mocniej. W sumie to dziś 13dc i nie bardzo czuję jajniki, może momentami przez kilka sekund...czy to źle? Czy to znaczy, że nie pracują? Śluz...był dziś rozciągliwy, ale nie wiem czy to nie efekt wczorajszej nocy z mężem...I wiecie co nawet On i ja wczoraj zauważyliśmy, że jestem jak rzadko kiedy nie tak wilgotna jak zawsze...efekt clo?;/ A w ogóle to wiecie co...jak te plemniczki mają docierać jak po sexie tego tyle wylatuje?;>
  2.  permalink
    Aha i jeszcze pytanie, czy z tego co sie orientujecie warto w cyklu z clo mierzyć tepmke? Bo ja zawsze do przed owu lub domniemaną owu miałam 36.1-36.3, a ostatnie kilka dni mam 36,4, 36,5...Czy clo zmienia ptc?
    •  
      CommentAuthorTEORKA
    • CommentTimeJul 17th 2011
     permalink
    CLO podnosi temperaturę ale mierzy się ją normalnie cały czas tak jak zawsze :wink::wink::wink: