No tak, prawda, tylko, ze to bylo takie glupiutkie myslenie, ze mi to sie nie moze przytrafic a tu zonk Ale mimo to, trzeba byc dobrej mysli i nie poddawac sie w staraniach. Maz dostal skierowanie na badania nasienia, lepiej wiedziec czy "wina" lezy tylko po mojej stronie. Mam nadzieje, ze po piatkowym USG bede wiedziala juz wiecej :) a teraz znikam, bo jako przykladna zona musze wystrugac jakis obiadek coby mezus nie byl glodny jak wroci z pracy :P
Hej dziewczyny jestem tu nowa, też zaczełam brać Clo wczoraj wziełam pierwszą tabletke mam brać przez 5 dni i 14.09 wizyta na usg. Dopiero zaczeliśmy nasze starania o dzidziusia odstawiłam tabletki i nic wszystko sie zatrzymało. Powiedzcie mi kiedy powinniśmy się "poprzytulać" bo za bardzo nie wiem a do gina ide dopiero 14.09. a od 15 zostaję sama na cztery dni i nie wiem czy własnie wtedy nie przegapimy momentu. A wogóle to jestem zielona i na razie nie mogę połapać tego wszystkiego. Pozdrawiam wszystkie starające się
Dziękuję Ci bardzo za info to zaczynam się wczytywać bo wcześniej sie tym za bardzo nie interesowałam poniewaz nigdy nie miałam większych problemów więc myslałam, że odstawiam tabletki i raz dwa i będzie dzidziuś i chyba sie przeliczyłam
Dziewczyny czy miałyście jakieś opóźnienia @ w związku z braniem clo? Zwykle miałam cykle 28-dniowe. Dziś jest 29dc, temp spadła zaledwie o 0,1 stopnia (najczęściej mam spadek ok 0,4), @ nie ma. To mój pierwszy cykl z clo.
jako...ja w pierwszym cyklu wogóle nie miałam miesiączki musiał lekarz ją wywołać..ale oczywiscie podczas tego cyklu nie było owulacji i wogóle zaden pecherzyk nie urósł...natomiast w tym cyklu, dodam ze to drugi cykl, miesiączka mi się opóznila tydzien, owulacja byla ale to spoznienie niewiem czy nie bylo spowodowane luteina ktora zaczelam brac od dnia owulacji....