Zarejestruj się

Aby dyskutować we wszystkich kategoriach, wymagana jest rejestracja.

Vanilla 1.1.4 jest produktem Lussumo. Więcej informacji: Dokumentacja, Forum.

•  
      CommentAuthormooniia
    • CommentTimeFeb 5th 2014
     permalink
    kalamburka ja miałam w trakcie stymulacji bardzo niski estradiol, lekarze zawsze kręcili głowami z niedowierzania, nie pamiętam wartości bo to już ładnych pare lat temu było, ale były 4 pęcherzyki a z nich 4 ładne komóreczki wiec jak widać róznie to bywa
    -- mama piątki :)
    •  
      CommentAuthor_MIA_
     permalink
    Dzieki Kala, czyli rozumiem ze moze dojsc do takiej sytuacji ze estradiol zacznie spadac, ale jesli utrzymuje sie powyzej 200 to nie ma sie czym martwic tak ?
    --
  1.  permalink
    Tak zrozumiałam, ale ponieważ nie jestem lekarzem to nie wypowiem się, że na pewno. W każdym razie mój przykład pokazuje, że może spadać.
    •  
      CommentAuthortamara6
    • CommentTimeFeb 5th 2014 zmieniony
     permalink
    Lija - Ty też po iui, w takim razie trzymam kciuki:)

Ciocia - no mi jeszcze 6 dni do testowania, ale jakoś tak staram się nie myśleć za dużo:)
    •  
      CommentAuthorBanka1234
     permalink
    Dziewczyny co sądzicie o klinice w Gdańsku zdaje się, że nazywa się In Victa ? Moja koleżanka podchodziła do In Vitro w Białymstoku w Artemidzie zresztą tak jak ja. Mi się udało za 3 razem i spodziewam się mojego upragnionego synusia, który ma się pojawić na świece w maju. Moja koleżanka chce zmienić klinikę, gdyż jest po 3 nieudanych procedurach i profesor nie ma już na nią pomysłu. Znajoma szuka jakiejś na pomorzu kliniki, która wykonuje In Vitro. Może zaproponujecie klinikę i dobrego lekarza? Pozdrawiam i życzę dużo sił w walce o upragnione maleństwo.
    •  
      CommentAuthorFlowka
     permalink
    Ale gorąco tu było:) nie wiem o co chodzi w Waszych komentarzach do dolly, bo moderator był chyba szybszy ode mnie, ale myślę, że to lepiej. Nic nie skomentuję :bigsmile: