Zarejestruj się

Aby dyskutować we wszystkich kategoriach, wymagana jest rejestracja.

Vanilla 1.1.4 jest produktem Lussumo. Więcej informacji: Dokumentacja, Forum.

•  
      CommentAuthorTEORKA
    • CommentTimeNov 6th 2013
     permalink
    The_Fragile: Teo, ale to zależy od wielkości trampoliny - bo nogi i rączki "wpadają" pomiędzy tę czarną płachtę a siatkę.

Nie wiem jak nogi i rączki ale kontuzje barków to od tego, że dziecko źle po prostu spadło. A jak wiadomo nie zawsze spada na nóżki co nie ?

Z resztą ja nie wiem, nie znam się, zarobiona jestem :cool:
    Ja sobie mojej dwulatki nie wyobrażam na trampolinie bo bankowo by się połamała, cała. Skoro ona na dywanie wyrżnąć orła potrafi.

Mówię tylko, com w szpitalu widziała i słyszała :wink::wink::wink:
    Może to takie same niezdary były jak Ninka :bigsmile:
    --
    •  
      CommentAuthor_Fragile_
     permalink
    No ja też słyszałam, że trzeba uważać, ale właśnie na te "boki", gdzie są przykryte sprężyny. Swoją drogą kompletnie sobie nie wyobrażam jak można sobie na tym zrobić krzywdę - chyba, że się skacze mega wysoko (czego maluch nie da rady zrobić), robi się salta albo po prostu się z kimś zderzy... Ale tak jak Ty - aż tak sie nie znam - po prostu patrzę jak dzieciaki na tym skaczą i wydaje mi się (oprócz tych boków), że to bezpieczny sprzęt ;)))

Ale Ninka coś sobie zrobiła, czy gdybamy?
    --
    •  
      CommentAuthorKakai
     permalink
    Fragi u nas bywaja 4 kupy dziennie i nigdy sie tym nie przejęłam, u Jasia z tym rózni, infekcja to chyba kupa za kupa i rozlewająca sie z pampka..

dzwonilam do pediatry w sprawie wysypki Jasia, uznala ze jak do poinedzialku nie przejdzie (to bedzie juz ponad tydzien od pojawienia sie wysypki) to włączy mu zyrtec:confused:
    --
    •  
      CommentAuthorTEORKA
     permalink
    The_Fragile: Ale Ninka coś sobie zrobiła, czy gdybamy?