Zarejestruj się

Aby dyskutować we wszystkich kategoriach, wymagana jest rejestracja.

 

Vanilla 1.1.4 jest produktem Lussumo. Więcej informacji: Dokumentacja, Forum.

    • CommentAuthornaaatasza
    • CommentTimeJan 27th 2014
     permalink
    witam, jestem studentką 5 roku psychologii i prowadzę badania dotyczące motywacji kobiet do podejmowania prób in vitro, wiem, że jest to temat delikatny dlatego też proponuję wypełnienie anonimowego kwestionariusza, którego wyniki pozwolą na opracowanie skuteczniejszej formy pomocy psychologicznej dla wszystkich kobiet, których dotyczy problem bezpłodności. Z góry dziękuję za pomoc! wszelkie pytania i wątpliwości proszę kierować na adres mailowy m.bosiacka@op.pl, a także wypełnione kwestionariusze proszę odsyłać na podany adres.

    Data badania …………………………………………………….
    Kod badanego …………………………………………………..

    Ankieta do kwestionariusza badania motywacji do podejmowania prób in vitro.

    1. Ile ma Pani lat?
    a) 18- 25
    b) 26-35
    c) 35- 45

    2. W jakiej wielkości miasta obecnie Pani mieszka?
    a) Do 10tyś mieszkańców
    b) 10-50tyś mieszkańców
    c) 50-100tyś mieszkańców
    d) 100-500tyś mieszkańców
    e) Powyżej 500tyś mieszkańców

    3. Od ilu lat leczy się Pani z powodu bezpłodności?
    a) Poniżej roku
    b) Od 1 do 2 lat
    c) Od 2 do 5 lat
    d) Powyżej 5 lat


    Data badania …………………………………………………….
    Kod badanego …………………………………………………..


    Kwestionariusz badania motywacji do podejmowania prób in vitro.
    Wersja dla kobiet.


    Proszę Panią o rzetelne i uważne wypełnienie kwestionariusza. Pozwoli to nam i Pani lepiej zrozumieć motywację, jaką kierują się kobiety podejmujące leczenie metodą in vitro. Dzięki tej wiedzy w przyszłości będzie można objąć kobiety, których dotyczy ten problem skuteczniejszą pomocą psychologiczną.

    Proszę skupić się na każdym kolejnym twierdzeniu kwestionariusza i określić na ile zawarta w nim treść obecnie odpowiada Pani myślom, uczuciom lub wyobrażeniom.