Aby dyskutować we wszystkich kategoriach, wymagana jest rejestracja.
Vanilla 1.1.4 jest produktem Lussumo. Więcej informacji: Dokumentacja, Forum.
To może rzeczywiście w domu urodzisz?
starsze dzieci rozumieją aż za dużo, w głowach tworzą sobie obrazy, myślą gdybają a co będzie jeśli mama mnie już nie będzie chciała jak się dzidziuś pojawi
No dobra, ale jest różnica między babcią a tatą, no nie? Dla mnie więź z tatą to coś tak samo (albo prawie) silnego, jak z mamą. Teraz nie ma mnie w weekendy, bo studiuję i moja córka spędza dwa dni z tatą i w życiu by jej nie przyszło do głowy, żeby tęsknić (wiem, bo powiedziałaby mi o tym) - no i dla mnie to normalne raczej. wszystko zależy od więzi i wrażliwości a nie od wieku, są takie 2 latki co machną ręką i mama może iść na dwa dni a on jest szczęśliwy bo jest babcia, tato
--
Dla mnie więź z tatą to coś tak samo (albo prawie) silnego, jak z mamą.
Także kto wie TEO...
No chyba że to tylko ja mam takie "nieodpowiedzialne" pomysły :D
bo gdzies trzeba dac czas temu malemu dziecku na chwile spokoju
jejku, straszne, a bylas w szpitalu? czy jak? bo to sie chyba krwotoku dostaje, wogole to bardzo niebezpieczne i dla matki i dla dziecka.
A dzialo sie cos wczesniej co by sugerowalo taki stan lozyska? czy to bylo niespodziewane? czy po wysilku? jakos sobie nie moge wyobrazić
Jak będziesz mogła i chciała, to opisz co się stało, tak ku przestrodze dla innych.
Wychodzą teraz te trzy lata z nią siedzenia i jej nikomu nie podrzucanie
Jest taki odcinek w ktorym Pani Kroliczkowa rodzi male kroliczki. To byl hit. Janeczek wie, że dzidzius wychodzi z cipci i czesto sie bawil w wyciskanie dzidziusia:bigsmile
A z kim planujecie zostawić Ninke na czas porodu? Jak to chcesz załatwić logistycznie?
Maks przyzwyczaił się do bycia tylko z tata bez mamy. Również czasem w niedzielę wypadałam na zakupy a chłopaki zostawali w domu. I myślę, że dlatego później nie było żadnego problemu z zostawieniem go z kimkolwiek