Aby dyskutować we wszystkich kategoriach, wymagana jest rejestracja.
Vanilla 1.1.4 jest produktem Lussumo. Więcej informacji: Dokumentacja, Forum.

Przecież już wielokrotnie było pisane, że dla takiego malucha cycek to cały świat i wcale nie musi domagać się piersi jako jedzenia a jako przytulenia itp. 

W szpitalu widziałam jak położne dawały maluchom przed badaniami gałganki nasączone glukozą
Zakazywały smoczków, wody, gukozy i mm.normalnie terrrrorrrr laktacyjny.

masz moje poparcie. Może nie znam się na KP bo karmię MM ale uważam jak MILKA, że dzieciaczki starsze tak jak Lesiu są przyzwyczajone do nocnego przystawiania, karmienia i pojenia.
jak w zegarku
jest już tak nauczony, że tylko otwiera buzie i czeka, aż mu włożę smoczka od butelki
popije 20-30 ml i zasypia...
EHHH 
Dziewczyny, a tak z innej beczki - czy wasze dzieciaczki też tak mają - kiedy mała się czymś mocno zainteresuje zdarza jej się naglę machać nóżką, właściwie to nie jest machanie a takie szybkie drgawki. Czy to normalne?
ale drgawek nie zauważyłam 
Szlag mnie za przeproszeniem trafił.
ale uważam jak MILKA, że dzieciaczki starsze tak jak Lesiu są przyzwyczajone do nocnego przystawiania, karmienia i pojenia.

bo bała się ochrzanu położnych. I szczerze, to ja bałabym się w tym, szpitalu podać mm i chciał nie chciał trzeba było karmić piersią. Zakazywały smoczków, wody, gukozy i mm.
bo malutką w razie czego muszę nakarmić, a one mi na to że właśnie nakarmiły ją butlą bo zaczęła płakać. Szlag mnie za przeproszeniem trafił.
Czemu tego dziecka nie nakarmić, skoro jasno i wyraźnie komunikuje potrzebę ?
Dzieciaczek mały to Wam nie powie czy faktycznie chce jeść, czy się budzi tylko z przyzwyczajenia....
Ale gdyby umiał mówić to mogłybyście się zdziwić

Rozumiem, że się wstawać mamom nie chce, ale nikt nie mówił, że noce całe przesypiać przy małym dziecku będziemy co nie ?
kiedyś się wyśpię...
Tylko wiadomo, dziecko musi jesc dobrze w ciagu dnia zeby w nocy nie bylo glodne.