Zarejestruj się

Aby dyskutować we wszystkich kategoriach, wymagana jest rejestracja.

 

Vanilla 1.1.4 jest produktem Lussumo. Więcej informacji: Dokumentacja, Forum.

    •  
      CommentAuthorJosaris
    • CommentTimeSep 19th 2008
     permalink
    Wymioty zdarzają się i przy zakażeniu układu moczowego, co spotkało mojego Jaśka.
  1.  permalink
    Zuza bo nieraz trafi sie taki pediatra ze matke wysmieje za te obawy albo je zignoruje-zaszczepi zdrowe dziecko i z głowy! ja tez jestem "zielona " w tych sprawach bo to moje pierwsze dziecko ale o tej szczepionce sobie poczytałam bo wiekszosc sie jej boi.
    And mój Pietruszka ma juz za soba debiut kaszki manny na mleku z kartonika-nic nie było strasznego
    --
    •  
      CommentAuthorAgunia05
    • CommentTimeSep 19th 2008
     permalink
    No dobra Panienki przyznać sie kto ma aktualny kalendarz szczepień ! Bardzo proszę... Zaczęłam szukać kiedy jakie i co czeka nas z Weroni i doznałam szoku :/ Gabi rocznik 2003 (czyli jakby nie patrzec 5-cio latek) była szczepiona choć w kalendarzu tego nie znalazłam :/ Kuba rok 2001 - czyli 7mio latek wg kalendarza ma mieć szczepienie ale wg przychodni nie :/ Kurde i co z tego ze mam 4 dzieci jak totalnie zdurniałam :/ Aha Anka jeszcze 11-sto latka też nie miała
    --
    •  
      CommentAuthorMrsHyde
    • CommentTimeSep 19th 2008
     permalink
    Zuza a ty szczepilas ja skojarzona odplatna na mmr2? bo mi wyraznie podpoweidzieli zebym nie brala mmr2 tylko sama odre.

    And - wg tego co zrozumialam w przychodni Gabrysia bedzie miala szczepienie wiosna jak 7lat skonczy.
    •  
      CommentAuthorAgunia05
    • CommentTimeSep 19th 2008
     permalink
    :/ a miała na 5-cio latka??
    --
    •  
      CommentAuthorMrsHyde
    • CommentTimeSep 20th 2008
     permalink