Zarejestruj się

Aby dyskutować we wszystkich kategoriach, wymagana jest rejestracja.

Vanilla 1.1.4 jest produktem Lussumo. Więcej informacji: Dokumentacja, Forum.

•  
      CommentAuthorKakai
    • CommentTimeOct 26th 2012
     permalink
    ok:tongue: kurde moze ktos cos podebnego widzial kiedys to czekam na rady,najwyzej pojde do pediatry
    --
    •  
      CommentAuthorHussy
     permalink
    oj Kakai,nie doszukuj się :tongue: co ma być to będzie :wink: Jak ząb to tak czy siak w końcu wyjdzie co tu więcej filozofować :tongue: Na pleśniawe ani na żadne brzydactwo nie wygląda także loooz :wink:
    --
    •  
      CommentAuthorstasia2
     permalink
    Witam szystkich, od dłuższego czasu czytam was i postanowiłam się ujawnić. Od niedawna jestem początkującą mamą nasza córeczka Lenka ma 2mc i 2tygodnie (i oczywiście jest podobna do tatusia :-) ) . Mam do was pytanie odnośnie karmienia, czy to jest normalne że przy cycu po 5 minutach jedzenia zaczyna się prężyć wiercić postękiwać, łapie łapczywie po chwili wypluwa ? Jak pytałam się lekarz to tylko powiedział że minie i teraz nie wiem czy iść do innego.
    --
    •  
      CommentAuthor_Fragile_
     permalink
    Stasia, u nas minęło, ale dosyć długo tak reagował... Nie wiem do dzisiaj dlaczego - na pewno nie przestawało lecieć i nie było zbyt dużego ciśnienia...
    --
    •  
      CommentAuthorstasia2
     permalink
    The_Fragile dzięki a kiedy przestał tak reagować? Pocieszające że minie mam nadzieje że nie będzie to długo trwało.
    --
    •  
      CommentAuthor_Fragile_
     permalink
    Kurczę, nie chcę ściemniać, bo nie pamiętam, ale chyba po 3 miesiącu dopiero... Ale faktycznie było to frustrujące, a ja nie wiedziałam co się dzieje. Bo na początku normalnie ssał, czyli nie płynęło za szybko, a potem zaczynał się kręcić, prężyć, wściekać... Ale mleko jak widziałam wypływało nawet wolniej niż na początku, nie wiem - może dlatego?
    --
    •  
      CommentAuthorstasia2
     permalink