Aby dyskutować we wszystkich kategoriach, wymagana jest rejestracja.
Vanilla 1.1.4 jest produktem Lussumo. Więcej informacji: Dokumentacja, Forum.
jej pewnie zadalam pytanie za 100 punktow :D potraktujcie mnie EEEE najwyzej ale to rozszerzanie diety i ten gluten to jakas masakra

i co, lekarz Wam zalecił wprowadzać posiłki stałe tak już teraz..? I to mięcho..?
tak mi dobrze z nim wtulonym. Jak mu zabieram to się budzi albo tak szuka jak krecik
Ulcia, poprosze o fotke Gwiazdeczki na odpowiednim watku:-)
Dziewczyny dzis wprowadzam gluten jestem zielona kompletnie
W sensie, że pediatra jest u Ciebie w nocy i zareaguje, jeśli okaże się, że dziecko ma uczulenie na gluten?
ale sensowniejsze wydaje mi się podanie nowości rano.
A nie lepiej dać kawałek chlebka do pociumkania?
Bebilonu pepti na bardziej "przyjazny"?
Dlaczego lepiej to na pewno tez dobry sposob ale nie wiem w jakim sensie ma byc lepszy, przeciez mozna tak i tak raz chlebek raz kaszka raz jeszcze cos innego?
Gluten trzeba wprowadzać stopniowo i zacząć od połowy łyżeczki kaszki lub kleiku zbożowego glutenowego raz dziennie (2-3 g na 100 ml). Po dwóch miesiącach można zwiększyć dawkę glutenu do 6 g.

. Jakbym do roboty nie wracała, to chyba do roku by sam cycuś jadła 

.
, no i o zaległy urlop, czyli jeszcze 7 tygodni.
[/url
Potem jakoś się przekonał i usnął nawet, ale wraz chciał znowu cyca, bo cieplutko mu przy nim...
Czyli już wiem, że mogę iść z mężem do kina a Kacperka zostawić z babcią i porcją mleka w buteleczce i nic złego się nie stanie! 
). No i ten lekarz jej powiedział przez telefon, że nie ma co się do niego udawać dopóki się nie sprawdzi czy to nie jest przypadkiem od mleka krowiego właśnie uczulenie. Spytał czy piję kawę z mlekiem i kazał po prostu wyeliminować mleko na tydzień. Ale czy to oznacza, że wszystko co dotyczy krowy mam wykluczyć?
A myślałam, że tylko ja jestem tak wyrodną i niemyślącą matką, która nie liczyła gramów glutenu