Aby dyskutować we wszystkich kategoriach, wymagana jest rejestracja.
Vanilla 1.1.4 jest produktem Lussumo. Więcej informacji: Dokumentacja, Forum.
i co, lekarz Wam zalecił wprowadzać posiłki stałe tak już teraz..? I to mięcho..?
tak mi dobrze z nim wtulonym. Jak mu zabieram to się budzi albo tak szuka jak krecik
Ulcia, poprosze o fotke Gwiazdeczki na odpowiednim watku:-)
Dziewczyny dzis wprowadzam gluten jestem zielona kompletnie
W sensie, że pediatra jest u Ciebie w nocy i zareaguje, jeśli okaże się, że dziecko ma uczulenie na gluten?
ale sensowniejsze wydaje mi się podanie nowości rano.
A nie lepiej dać kawałek chlebka do pociumkania?
Bebilonu pepti na bardziej "przyjazny"?
Dlaczego lepiej to na pewno tez dobry sposob ale nie wiem w jakim sensie ma byc lepszy, przeciez mozna tak i tak raz chlebek raz kaszka raz jeszcze cos innego?
Gluten trzeba wprowadzać stopniowo i zacząć od połowy łyżeczki kaszki lub kleiku zbożowego glutenowego raz dziennie (2-3 g na 100 ml). Po dwóch miesiącach można zwiększyć dawkę glutenu do 6 g.
A myślałam, że tylko ja jestem tak wyrodną i niemyślącą matką, która nie liczyła gramów glutenu
hopelight: Nikt tu nie liczy gramow glutenu po co od razu ta zlosliwosc?
No jak nie? A to co??
Regi79: Gluten trzeba wprowadzać stopniowo i zacząć od połowy łyżeczki kaszki lub kleiku zbożowego glutenowego raz dziennie (2-3 g na 100 ml). Po dwóch miesiącach można zwiększyć dawkę glutenu do 6 g.
Przecież chlebek zwiera dodatki jak np. drożdże które dorosłemu nie służą a niemowlakowi i dodatkowo mogą wywołać uczulenie?
Hope, odnoszę się do tej konkretnej dyskusji
oranda, no ale przecież jeśli matka karmi piersią to i tak do mleka przedostają się składniki pieczywa.
Ja w sumie dzięki Wojtki, zaczęłam sama piec chleb. Po prostu przerażała mnie jakość pieczywa dostępnego w sklepie
no ale w innym stężeniu chyba, no bo po co w takim razie ekspozycja na gluten by była?
Ja też często piekę sama chleb i bułeczki, ale nie zawsze jest na to czas