Zarejestruj się

Aby dyskutować we wszystkich kategoriach, wymagana jest rejestracja.

 

Vanilla 1.1.4 jest produktem Lussumo. Więcej informacji: Dokumentacja, Forum.

    •  
      CommentAuthoracia20
    • CommentTimeMar 22nd 2013
     permalink
    A ja mam pytanie co do tych skoków rozwojowych dziecka, bo mam wrażenie że Toska ma tak jak by skok ale ten separacyjny i to chyba za wcześnie. Objawia się to np tym że wcześniej spokojnie zostawala z M a ja szlam np pod prysznic a teraz znikne tylko z pola widzenia i jest ryk, wystarczy że M Przyjdzie z nią do łazienki i mnie zobaczy i uśmiech od ucha do ucha jak by nigdy nie płakała. Zaczyna być nieufna jeśli chodzi o dziadków których widzi raz w tygodniu.
    --
    •  
      CommentAuthorbari_87
    • CommentTimeMar 22nd 2013
     permalink
    Mam pytanie odnośnie wózka. Może głupie ale nie mam doświadczenia więc wolę zapytać jak to u was wygląda.
    Kiedy można się przesiąść na spacerówkę? Bo tak się zastanawiam czy na lato będziemy mogli się już przesiąść. I czy sportowy to to samo co spacerówka?
    I jaka spacerówka była by najlepsza? I czy są takie w których da się położyć siedzisko? I jeszcze zależy mi żeby łatwo się składała i zajmowała nie dużo miejsca za względu na maly bagażnik w aucie.:smile:
    --
    •  
      CommentAuthoracia20
    • CommentTimeMar 22nd 2013
     permalink
    My też nie mamy doświadczenia, ale po świętach lub koniec kwietnia zależy od pogody chcemy do spacerówki mała przeprowadzić na spacery. Nasza spacerowka rozkłada się do lezenie. I my kupowaliśmy 3w1 więc czeka schowana.
    --
    •  
      CommentAuthormadziauk
    • CommentTimeMar 22nd 2013 zmieniony
     permalink
    Bari - jak będziesz miała spacerowke rozkładana na płasko, to możecie sie przesiasc na lato. My tez planujemy, a mamy kubelkowa, więc na 90% sprzedamy wózek i kupimy model, w którym siedzenie bedzie sie rozkladalo właśnie na płasko. Myśle, ze koniec maja - początek czerwca będziemy zmieniać.
    --
    •