Zarejestruj się

Aby dyskutować we wszystkich kategoriach, wymagana jest rejestracja.

 

Vanilla 1.1.4 jest produktem Lussumo. Więcej informacji: Dokumentacja, Forum.

    •  
      CommentAuthorTEORKA
    • CommentTimeMar 28th 2013 zmieniony
     permalink
    madrill: Karolina ma (w sumie miała, bo schodzi) wysypane wszystko łącznie ze skórą na głowie, a pediatra i tak uznała, że to trzydniówka....



    kurcze ja nie jestem lekarzem ale nasza pediatra mówiła, że wysypka "trzydniówki" jest charakterystyczna właśnie dlatego, że pojawia się na brzuszku i na pleckach.......
    dlatego może faktycznie warto Karolince zrobić badanie krwi i sprawdzić co to
    a jeśli to różyczka to jakoś się ją leczy czy nie ?
    --
    •  
      CommentAuthorUl_cia
    • CommentTimeMar 28th 2013
     permalink
    Chorowitki - zdrowieć na ten tychmiast! Święta idą, Wiosna idzie! Bałwana trzeba lepić! :wink:
    --
    •  
      CommentAuthormad1
    • CommentTimeMar 28th 2013
     permalink
    TEORKA: a jeśli to różyczka to jakoś się ją leczy czy nie


    nie :) Nie przeziębić dziadostwa, samo zejdzie. Jak by była gorączka to obniżać. Ponieważ K swędzi (w sumie już nie tak bardzo jak ostatnio), to dostała jakiś lek na zmniejszenie świądu, bo szorowała głową po dywanie :/

    Chcę po prostu wiedzieć, czy ona ma różyczkę. Ta choroba powinna być odnotowana w papierach, tak jak inne zakaźne.
    Ja nie miałam różyczki, nie chcę się zdziwić za dwa tygodnie ;)
    --
    •  
      CommentAuthorWinni
    • CommentTimeMar 28th 2013
     permalink