Zarejestruj się

Aby dyskutować we wszystkich kategoriach, wymagana jest rejestracja.

Vanilla 1.1.4 jest produktem Lussumo. Więcej informacji: Dokumentacja, Forum.

•  
      CommentAuthorolcia_81
    • CommentTimeJan 28th 2008
     permalink
    hmmmmm :( ja nie mam zielonego pojecia, ja tez jestem po poronieniu ale juz prawie 11 miesiecy nie slyszalam o cienkim endometrium, widze ze ja tu jestem strasznie zielona buuuu :(
    • CommentAuthorgyga
     permalink
    Witam wszystkich.Jestem 9 lat po ślubie i nie mogę zajść w ciąże. Moje leczenie zakończyło się po 3-ej inseminacji, nie mam już siły tego przechodzić moja psychika tego nie wytrzymuje. Co mam robić?
    •  
      CommentAuthorolcia_81
     permalink
    gyga !!!! wiem ze latwo sie mowi ale najwazniejsze nie zalamuj sie, wierz mocno i ufaj Bogu, on czyni cuda.... uda ci sie!!!! nie zalamuj sie a jak cie to nachodzi to najlepiej zwroc sie do niego, mi to pomaga,!!! pozdrawiam serdecznie i wierze ze Ci sie uda !!!!
    • CommentAuthorgyga
    • CommentTimeJan 29th 2008
     permalink
    Dziękuję Ci Olu za wiarę w to,że mi się uda ja za każdym razem gdy mam dostać okres modlę się żeby to nie nastąpiło, ale niestety do tej pory nie pomogło:
    •  
      CommentAuthorMilena
     permalink
    GYGA, a rozważaliście in vitro. Poczytaj wątek "weteranki, inseminacja, in vitro". Dziewczyny z pewnością coś podpowiedzą...Pozdrawiam i życzę wytrwałości...
    -- FRANEK, ZOSIA i ...
    •  
      CommentAuthorsmieszka48
     permalink
    Hej dziwczyny, ja dopiero dołączyłam na tej stronce i poczytalam sobie co piszecie.. tym, ktore staraja sie o dzidzie od jakiegos czasu bez wiekszych skutkkow, a nie maja wynikow nasienia męża, proponuje jak najszybciej i bezwarunkowo go wyslac na to badanie. My z mężem (tak na calego ;) staramy sie pol roku i teraz dopiero po badaniach nasienia wiemy co stalo na przeszkodzie. nie znaczy to, ze i w waszym przypadku bedzie tak samo, ale o ile lepiej wiedziec, gdzie tkwi problem...