przed tabletkami anty i teraz jak był nieregularny to nawet 32 dni więc już się nie nastawiam nei mam już nadzieji tylko czekam na @ jak ja jej nie lubie
Mycholek uściski.Ja też jak bym mogła to bym wyła,ale wczoraj się wypłakałam,a tak poza tym to jestem tak zdołowana,że nic,a to nic mi się nie udaje i to nie tylko w tych sprawach
Myszka_24 a test przeciez wyszedł negatywny a był bardzo czuły ja dzis nie mam na nic ochoty tylko ciagle głodna jestem i dzis nawet ogórka zielonego bede jesc bo tam mi sie chce
a ja powinnam mieć @ za 3-4dni.. ale brzuszek mnie nie bolał w tym miesiacu.. dopiero piersi zaczynaja mnie pobolewac ale tez minimalnie... mam apetyt... i kreci mi sie w głowie od wczoraj...
mi lekarka powiedziala ze nic z tego, a jednak sie stalo. tez wylam jak oszalala, zamknelam sie w pokoju na klucz i plakalam. a w tym czasie fasola plynela sobie w srodku
nie myszka, to bylo kilka dni po bzyknieciu, bylam na wizycie i ona mi ewidentnie rozwiala nadzieje, co wiecej, uspila moja czujnosc, powiedziala NO PREGNANCY, also ze jajeczko wogole sie nie uwolnilo i zabym przyszla po @ to zrobi usg czy jajeczko wyszlo stamtad. A to bylo 5 dni po bzzz, i jak sie okazuje mialam drugie jajeczko, ktore w tym czasie plynelo sobie juz byc moze z plemniczkem i usiadlo za jakis czas i dalo hcg, o to mi chodzi. wtedy wylam jak oszalała. rowiała moje wszelkie nadzieje tym niewyklutym jajeczkiem
Hej hej u mnie 17 stopni za oknem i jest pieknie. Agata z tymi lekarzami to tak dziwnie jest - zreszta w Polsce tez jest podobnie, zalezy, na jakiego czlowieka trafisz. Nie zazdroszcze Ci z tego powodu mieszkania w Turcji. Mi z jednej strony b. podoba sie ich luzackie podejscie do lekow, recept itp. ale to sie odbija niestety na czlowieku, ktory naprawde chce od lekarza cos konkretnego uzyskac.