czesc, poronienia były 6tydz, 8 tydz.:( a czy ktoras z Was tez moze kiedys poronila i czy miała tez jak ja problemy z zajsciem w ciaze.?? przepraszam, Was , ze tak sie wypytuje, ale jest mi ciezko, juz nie wiem co mam robic. Tak bardzo bym chciała miec dzieci, a do tego jestem nauczycielka i kiedy widze moje kochane "szkraby" w klasie to tak mi smutno. Pozdrowionka dla Was:))
Martencja - ja ci na pociechę mogę zaproponować historię katy222 która właśnie niedawno urodziła (stronka 275 tego wątku) bo właśnie tam byłam...wiem że na forum na pewno jest tez wątek o poronieniach pewnie tam warto też poszperać - tylko nam ze staraczek nie uciekaj :)
Aha i brałaś coś na podtrzymanie ciąży przed 2gim poronieniem?
wiesiolek bardzo poprawia sluz ja teraz jetsem na anty przez 3 miesiace (leczniczo) i gdyby nie wiesiolek to bym sie palila za kazdym razem :)))) Tylko wiesz ze mozna go brac tylko do skoku bo potem moze zaszkodzic w razie ciazy. Fajne masz zdjecie na profilu, a gdzie aktualny wykres?
AgatQa witamy - widzę że Ty już troszkę czasu się obserwujesz :) pewnie nas dokształcać będziesz ;) Ja tez biorę wiesiołek od 1 cyklu i nie zauważyłam radykalnej poprawy jeszcze ale u mnie aż tak strasznie "pustynnie" nie jest. Wydaje mi się że nie zaszkodzi...
Dziewczyny a jak to jest z sypianiem w świetle? - mój M chodzi spać dużo później ode mnie a na razie wynajmujemy kawalerkę - do tego mamy tak wielkie okno od wschodu że nie da się go dobrze zasłonić (mamy rolety plus zasłonę a i tak jest super jasno) - w czym to może zaszkodzić? - na kursie przedmałż. słyszałam że ma negatywny wpływ na śluz (właśnie dlatego zabrałam się za wiesiołek)
wiesiołek poprawia przede wszystkim jakość śluzu. ponoć dobry jest też guajazyl-syrop przeciwkaszlowy :) Okna maja być zasłonięte od początku cyklu, aż do pojawienia się śluzu. Potem na 5 dni odsłaniamy i zasłaniamy do końca cyklu. Po zasłonięciu powinien być szczyt śluzu i skok tempki.