Tak też myślę, ale jestem tym tak zestresowana, że szukam gdzie mogę czegokolwiek.... hyh. Za to ja mam nadzieję, że Ty tym razem na 9 mcy porzegnasz się z @ tak sobie podglądam co i jak i trzymam za Ciebie cały czas kciuki
witam!jestem tu początkująca, ale nie mogę ostatnio spać po nocach. od października zeszłego roku zdecydowaliśmy z mężem żę chcemy mieć drugie dziecko. pojechałam do ginekologa i powiedział mi ze mam torbiele na prawym jajniku przepisał antybiotyki i hormony, brałam je 2 miesiące pojechałam na kontrol i niby wszystko było oki kazał działąć. staraliśmy sie dalej i nic. w kwietniu znów u niego byłam i znów był torbiel i znowu przepisał hormony. i dalej sie staramy i nic. pojechaąłm teraz do innego podobno dobrego specjalisty i powiedział mi ze to nie były torbiele i że nie potrzebnie brałam te hormony. podobno nie pękają mi pęcherzyki i nie dochodzi do owulacji. przepisany mam duphaston od 16 do 26 dc i jak mąż wróci za 2 miesiące do kraju to mam brać clostylbegyt 0d 2 do 5dc. teraz brałam duphaston pierwszy cykl. błagam powiedzcie mi ze nam się w końcu uda...:(
Mogę napisać tylko tyle, że każdej z nas się w końcu uda - MUSI !! Jesteśmy tu po to żeby się wspierać, doradzić w miarę możliwości... Już wiele razy czytałam że się uda, że MUSI i się uda - też staram się myśleć pozytywnie, chociaż nie zawsze jest to proste. Ale, tak trzeba, bo pozytywne myślenie też ma na nas wpływ
KatMuc witaj,jesli nie torbiela to co innego przecież z pewnością miałaś USG prawda? Bądź dobrej mysli,z pewnością się uda bo musi
em87 dziękuję ślicznie ogólnie dziwnie się czuję,piersi już nie bolą tylko jak się dotknie,przeszły objawy @ nie boli brzuch nic,o cholerę chodzi? wszystko się okaże jak temperatura będzie jutro i pojutrze powtarzam że nie będę testować
Treść doklejona: 07.10.12 20:29 tejsha nanieść w końcu wykres,bedziemy mogły coś podglądnąć