Zarejestruj się

Aby dyskutować we wszystkich kategoriach, wymagana jest rejestracja.

Vanilla 1.1.4 jest produktem Lussumo. Więcej informacji: Dokumentacja, Forum.

•  
      CommentAuthorIzunia
    • CommentTimeOct 10th 2006
     permalink
    Witajcie "Starające się o dzidzię" - jestem nowicjuszką na serwisie 28dni, ale obserwuję siebie już jakiś czas ... Jak tak czytam Wasze wypowiedzi, to jesteście jak jedna, wielka, wspaniała rodzinka wspierająca się wzajemnie - jeśli pozwolicie i ja chciem należeć do niej! Bardzo serdecznie i gorąco Was wsie pozdrawiam i całuję!!! Laseczki razem do przodu! Cmokasy
    • CommentAuthorewaroby
     permalink
    a to foum tez bedzie platne? moze chociaz forum bez oplat
    •  
      CommentAuthorAmazonka
     permalink
    Jeśli chcesz, wpisz się do tabeli w Wiki albo podaj swoje dane.
    --
    •  
      CommentAuthorIzunia
     permalink
    babyphat jesteś moją imenniczką - jak miło - bratnia duszyczka i na dodatek mieszkasz na Śląsku!!! Lepiej być nie może hahaha - ja pochodzę z Rudy Śląskiej, ale obecnie zamieszkuję Sieradz :crazy:
    •  
      CommentAuthorbladykot
     permalink
    ewaroby forum bedzie bezplatne, tylko 28dni jest platne
    --
    •  
      CommentAuthorbabyphat
     permalink
    A widzisz to Sląsk rośnie w siłę imienniczko:bigsmile:Ostatnio we wrześniu mieliśmy dwie ciężarówki ze Śląska.
    Mam nadzieję, że październik będzie równie owocny.:boogie:
    • CommentAuthorAsia77
     permalink
    dzieki kobitki ze jestescie ze mna dla Was wszystkich ode mnie wielkie buziaki :kissing::kiss::kissing:
    •  
      CommentAuthorbabyphat
     permalink
    Asia no przecież my tu nie tylko dla siebie samych jesteśmy, ale też dla siebie nawzajem:winkkiss:
    •  
      CommentAuthorbabyphat
     permalink
    Skasowałam mój post o darmowej wersji bo już sama zgłupiałam:shocked: Co chwilę coś innego pisze Damazy.
    •  
      CommentAuthorIzunia
     permalink