Dziewczyny a powiedzcie mi o co chodzi z tym progesteronem, jestem kompletnie zielona w tym temacie. Jadę o 11 jeszcze raz na betę to może i ten progesteron bym zbadała tylko powiedzcie co on mi da?
Progesteron to hormon wydzielany przez cialko zolte niezbedny do utrzymania ciazy. Jak jest niski ciaza sie nie utrzyma i trzeba suplementowac. Jak niski zdania sa podzielone ale na pewno jak jest ponizej 10.
Dziewczyny czy tak jak u mnie była ciąża biochemiczna to krwawienie którego dostałam traktuję jako miesiączkę i to jest nowy cykl, czy to jest jakiś krwawienie poronne?
Kasiek jest to krwawienie poronne. W końcu trzeba wydalić pęcherzyk. Tylko oczywiście zakładasz kolejny cykl z pierwszym dniem krwawieniakrwawienia. Mój cykl poronny zakończył się ciążą w której jestem obecnie.
Dzięki dziewczyny, w tym tygodniu pójdę do gina żeby sprawdzić czy na pewno nic tam nie ma. Bonim pocieszasz mnie troszkę, mam nadzieję, ze będzie dobrze.
Idź na usg iść pod koniec krwawienia lub po. Ja byłam i pęcherzyka już nie było. Kiedyś bylam byłam w trakcie obfitego krwawienia pęcherzyk jeszcze "wisiał"
Miała któras z Was częste oddawanie moczu po Castagnusie? Jestem przed @ i zawsze przed @ woda mi się zatrzymywala,Teraz nogi trochę puchną ale co chwilę chodzę siku a raczej pije niewielkie ilości napoi/wody
Byłam dziś u gina i wygląda na to, że jest czysto. Coś musiało pójść nie tak od samego początku, bo ta pierwsza beta według niego była za mała. Mam zrobić jeszcze betę w sobotę, żeby sprawdzić czy spadła, ale ja wiem, że spadła, bo testy pepino o czułości 10 już nie pokazują drugiej kreski.
Kasiek jedyne pocieszenie ze poszło samo i ze testy minusy . Ja miałam 3x samoistne i Bogu dzięki że nie musiałam zabiegu. A ze testy minusy to super. Ja to się zasniadu bałam Ale na szczęście nie było
Też cieszę się z tego, że obędzie się bez jakiejkolwiek ingerencji lekarza. A dziś mam dopiero wynik progesteronu. Badany w trzecim dniu krwawienia. Progesteron Progesteron 2,26 ng/ml