livvia, nie mam za dużego doświadczenia w staraniu się o dzidzi, ale wydaje mi się, że mówienie znajomym, że się stara, a potem kolejny raz nici jeszcze bardziej frustruje i przeszkadza w całym tym staraniu..
Agatella - to zależy od Ciebie i znajomych. Jeśli Cię stresuje, to tak masz i tyle. Ja mówiłam moim bliskim, mówiłam też o naszym problemie z niepłodnością idiopatyczną. Mniej mnie to stresowało, niż komentarze typu "pomyślelibyście i wy", które nieświadomi problemu rzucają co chwilę. A jak wiedzą, to są bardziej taktowni :)
Mag_dre - Tak, uspokoiło mnie. A co do cycków, to już zebrałam informacje: wiele dziewczyn bolały tylko kilka dni. Mnie bolą, ale tylko przy ucisku, same z siebie nie bolą (a bolały!). Nie są też większe, ale to też żadna informacja. Chyba widzę żyłki, ale nie mam pewności, czy ich nie było wcześniej.
A co do brzucha, to bąbelki różnej maści też są naturalne. Gin powiedziała, że ciągnięcie i kłucia też, ból od krzyża też. Niepokojące są jedynie silne bóle jak w czasie @, czyli wyraźne skurcze. Mnie stale coś ciągnie, kłuje, doskwiera, bąbelki łażą w środku, wyłażą na zewnątrz obiema stronami.
No już znowu pobolewają przy dotyku hehe :) Czasem bolą mnie sutki- czasem masakrycznie ale tylko przez chwilkę. No ale bolą całkiem inaczej niż przed @. Mnie już urósł- w pon wymieniałam biustonosz na nowy z 70E na 75G. Do lipca chyba liter zabraknie i będę musiała na zamówienie robić ehhh. Bąbelki bąbelkami, ale takie miałam na początku czyli przed spodziewaną @ -one zawsze ja zapowiadały, dlatego się zmartwiłam troszkę. Może maluch zmieniał pozycje bo czułam jakby cosik się topiło hehe Żyłki też mam, pomimo, że moja waga to waga ciężka ehhh. Gdzieś czytałam, żeniebieski dekolt to domena kobiet szczupłych - te z nadwagą rzadko miewają :D