Zarejestruj się

Aby dyskutować we wszystkich kategoriach, wymagana jest rejestracja.

Vanilla 1.1.4 jest produktem Lussumo. Więcej informacji: Dokumentacja, Forum.

•  
      CommentAuthor_Fragile_
    • CommentTimeFeb 8th 2012
     permalink
    sliwson: Jestem z zawodu nauczycielem więc kurcze, trudno mi jest powstrzymać się od poprawiania

Hihi, ja nie jestem, a też mnie świerzbi ;)

Ale mniaaaam, jem chałwę kakaową i zapijam maślanką, pychota :)
    --
    •  
      CommentAuthorNatalaa
     permalink
    też tak myślę Aguncia...
    w dobie internetu coraz mniej ludzi zwraca uwagę na poprawność zapisu... :(
    sama łapię się na tym, że piszę raz z dużej, raz z małej po kropce - raz piszĘ, a raz piszE.

co poradzić?
    --
  1.  permalink
    Sliwson doskonale Cię rozumiem. Dobrze że zwróciłaś mi uwagę. Ja z reguły błędów nie robię ale czasami się zdarza jak każdemu.
    --
  2.  permalink
    Fausti86: A mnie dziś od rana brzuch po bokach ciągnie

Oj to rośnie, rośnie :bigsmile: Jak mnie ciagnie to 2 dni póżniej mam dodatkowy centymetr :wink:
    --
    •  
      CommentAuthornataliaa_
     permalink
    http://www.youtube.com/watch?v=vQ13LHvPN-s
    --
    •  
      CommentAuthorflavia
     permalink
    ja mam dysleksje, dysgrafie i dysortografie:P
    zawsze robiłam błędy i dyktanda to koszmar lat szkolnych.

u mnie kilka zmian. W szpitalu na Patologi ciąży jest 12 łóżek ( podobno) ja tu jestem od niedzieli, leżałam na ginekologi, czekając na miejsce dziś się okazało, że jest wiecej chętnych, bo już nas 7 brzuchatych... a małe prawdopodobieństwo, że sie tyle miejsc zwolni. Dlatego też postanowili udostępnić 2 sale ( na Onkologi), lekarze z Patologi się nami zajmą.