Aby dyskutować we wszystkich kategoriach, wymagana jest rejestracja.
Vanilla 1.1.4 jest produktem Lussumo. Więcej informacji: Dokumentacja, Forum.
Tyle co pisze pod swoim wykresem miała szyjkę 2 cm i rozwarcie na 1 cm, dostaje fenoterol, dostała sterydy na płucka dla Kubusia i miała skurcze dochodzące do 120 więc jest w szpitalu ale czy ją wypuszczą nie wiadomo pisze z komórki więc pewnie dlatego nie zagląda na forum
Nie dawałam rady się podnieść, kręciło mi się w głowie, jak szłam do toalety musiałam się trzymać ściany. Ale potem już było lepiej.
Za chwile biorę znów leki więc będe leżeć i odpoczywać może przejdzie, a jak nie to pojadę wieczorem na IP...
właśnie nie wiem, dlatego też pytam... nie mam żadnego doświadczenia ze szpitalami itp...
A co dokładnie się działo u Ciebie przez te 3 dni ?
a jakiej długości miałas szyjke ?
Długo ść szyjki się ustala przez usg dopochwowe?
Dziewczyny wybieram wózek i mam dwie opcje:
A mi się właśnie bardziej podoba ten pierwszy ale to kwesta gustu...
Ten drugi przypomina mi wózki teutonii które oglądałam i wiem, że były fajne ale cenowo chyba ta wyższa półka... Osobiście nie znam żadnej z firm, których wózki pokazałaś także mogę doradzić tylko wedle wyglądu/ gustu- mi pasuje bardziej ten coletto.
kakai coletto fajny, ale troszkę małe kółka, jak dla mnie ma z przodu... i nie wiem, czy spacerówka rozkłada sie na płasko...
Hartan Topline S hmm fajny, ale jak dla mnie tylko wersja ze sztywną gondolą, nie miękką , ale cholernie drogi i nie mogę znaleźć wymiarów gondoli :P
Kakai a czytałaś opinię na temat Hartan Topline S ? Bo ja przy wyborze głównie kierowałam się opinią użytkowników... + musiały być koła pompowane, skrętne, duża gondola z regulowanym oparciem (bo jakoś te maciupkie za mną nie przemawiają), spacerówka rozkładana na płasko (nie kubełkowa) :)
To tak z obserwacji i doświadczenia z bratanicą, i jej 4 wózkami :D