Aby dyskutować we wszystkich kategoriach, wymagana jest rejestracja.
Vanilla 1.1.4 jest produktem Lussumo. Więcej informacji: Dokumentacja, Forum.
A ja poszłam pod prysznic i mówię : " jak będzie gol to krzyczcie". Tylko kurek odkrecilam, a słyszę "goooooolllll". Eeee, jaja sobie robią. No ale "pobieglam" i zdążyłam na powtórkę .
chopaki zmęczone były .... a która ma skurcze ?
Dziewczyny dramat po obiedzie cukier spadl do 68 to zjadlam jeszcze trzy malutkie krokiety pieczone w piekarniku popilam barszczem czerwonym i zjadlam po pol godzinie dwa batony bo dalej sie zle czulam i polozylam sie na dwie godziny.Jak wstalam zalaly mnie poty i odrazy zmierzylam cukier i wywalilo mi 211 To sie skonczy insulina
Nie znam się ale to początki.Już za chwile poznasz co możesz czego nie cierpliwości,a kiedy masz taki cukier to co musisz wziąć tabl. ?--
cobraczek, jesli cukier mialas 68, wystarczylo zjesc te krokiety- zadnych slodkich batonow...Mi dzis wystarczyla miska barszczu czerwonego, doprawionego niewielka iloscia cukru, aby po badaniu wynik wyniosl 136...
cobraczek musisz cos zjesc, bo na czczn bedziesz miala za niski... A takie skoki sa najgrozniejsze...
Ja tez nie przypuszcalam ze mnie to nie dotknie niestety teraz jest coraz wiecej ciezarnych z cukrzyca....U Ciebie jak ma wyjsc to wyjdzie po obciazeniu glukoza...ale jeszcze masz czas na to badanie.
Penny, no to zaszalałaś :).
ej a to nie wystarczy jeść same rzeczy o niskim indeksie glikemicznym? jej dobrze że nie muszę się przejmować żadną dietą... pije karmi za nasze szybkie mało bolące porody.
Chyba niski cukier tez nie jest bezpieczny dla dziecka. Sęk tkwi właśnie w tym żeby go utrzymywać na odpowiednim poziomie. Może skontaktuj sie z lekarzem, żeby przekazał Ci podstawowe zasady. Przy cukrzycy zjadać batona, a jeszcze dwa...--
a czy wy jakoś specjalnie się oszczędzałyście przed badaniami ?tzn. chudsze jedzenie ,chyba lepiej tak nie robić bo to jednak zmienia wartości wyniku ?!?