Aby dyskutować we wszystkich kategoriach, wymagana jest rejestracja.
Vanilla 1.1.4 jest produktem Lussumo. Więcej informacji: Dokumentacja, Forum.
ale można sie ze smiechu zsikać, jak te nasze brzuchowe bąble takie numery robią, nie?"
a te Nasze bąble, tyle radości dają już będąc w brzuszku a co dopiero będzie po porodzie :)

) a ja jestem opalona jak debil - tzn - twarz, ręce, dekold, nogi zjarane jak u mulatki, a piersi, brzuch i pupa biał - ze zrozumiałych przyczyn
No i tak sobie pomyślałam zeby to jakoś wyrównać, bo nie wiem czy potem nawet photo shop dałby radę
a że nigdy w życiu jeszcze nie używałam samoopalacza to wogóle nie mam z tym doświadczenia
) tak gdzieś do 14.... potem padam, nawet przejście do łazienki sprawia mi problem
bo mnie boli na dole, bo ciężko, bo milion powodów...... mam nadzieję, ze po porodzie mi to przejdzie (bo teraz juz sie nie nastawiam) , bo ja zawsze byłam totalne ADHD więc jak patrzę teraz na siebie to mi samej niedobrze sie robi ...
Budzę się około 3.30 i już nie ma spania do rana, czasami w dzień godzinkę wtedy pośpię. Czy to już tak wcześnie zaczyna się przygotowywanie mojego organizmu do macierzyństwa ?
A ja mam od 2 dni bezsenność Budzę się około 3.30 i już nie ma spania do rana, czasami w dzień godzinkę wtedy pośpię. Czy to już tak wcześnie zaczyna się przygotowywanie mojego organizmu do macierzyństwa ?
znaczy się np ja i ciagle zapominam, w którym Ty tygodniu jesteś 
Judka, zrób sobie suwaczek,

no właśnie... ciekawe co się dzieje.... mam nadzieję że wszystko dobrze... ale chyba kontaktu nikomu nie zostawiała
mam nadzieję, że nie jest gorzej u niej tylko lepiej - ona zawsze taka silna i pozytywna była! No i miejmy nadzieję, że z jej IDĄ wszystko Ok.Mam ciepły chlebek
CiastoMiłości: A ja witam sie w rozpoczetym 29 tc. Jakies potworne lenistwo mnie ogarnelo....
wiem coś o tym ja mam tak od paru tygodni.... nic mi się nie chce
gdyby nie to, to cały dzień bym przebimbała ...
Hmmm może źle to zrobilam, ale od tamtej pory się boję