Aby dyskutować we wszystkich kategoriach, wymagana jest rejestracja.
Vanilla 1.1.4 jest produktem Lussumo. Więcej informacji: Dokumentacja, Forum.

Ja mam za to dziś duszności, normalnie wydaje mi się z dnia na dzień że brzuch mi rośnie szybko, a raczej podnosi się wyżej, bo dzidzię czuję dzisiaj nawt ze 4cm powyżej pępka z prawej strony, szczególnie jak leżę no i strasznie mi duszno przez to
edzia ja się Tobie nie dziwię, jestem w szoku, że lekarze mają tak lekceważące podejście w dodatku do ciąży bliźniaczej...a jak często masz wizyty u gin? bo u Ciebie to powinny być chyba min co 2 tyg, ale pewnie też to lekceważą...

jejku jak on się wierci... kiedy on śpi? czkawkę ma 3-4 razy na dobę a teraz od 2 godzin nie przestaje napierać! Kiedyś wyczekiwałam każdego ruchu a teraz?! To trochę za dużo!
i tak było do końca dnia łącznie z pociągiem powrotnym itd. Myślałam, że w nocy będzie odsypiał, a luby mówił, że jak spałam to go nieźle kopał jeszcze przez parę godzin.. Na szczęście mnie to nie boli.. Ma zdrowie chłopak, a czkawki tak samo - raz nawet 6 naliczyłam przez cały dzień

, a lekarza naprawdę jest dobrym specjalistą, po za tym jest ordynatorem na ginekologii i położnictwie w szpitalu, i po tym jak widzę kolejki do jego gabinetu prywatnego nie mam wątpliwości, że trafiłam na dobrego lekarza, on nawet się stara być przy porodach swoich pacjentek jak jest na dyżurze .. także myślę że w moim mieście nie ma nikogo lepszego, ja już staram się być spokojna, mąż się śmiał że jak dzidzia będzie lubiła moje piersi tak jak on to szybko przykoksuje 
a m. ma racje,bardzo przydatna teoria 
ale to chyba nie przeszkadza?4170 g I 57 cm

edzia no to widzę, że mamy podobnie z tym spaniem...ja kota nie mam i dziecka a nawet latająca mucha jest w stanie mnie obudzić...
Ja jeszcze sobie tak tłumacze że to przygotowanie do Opieki nad Maluszkami dzięki temu łatwiej się przystosuje dospania na raty.
pobudki mam tylko na siusiu..

a jutro idę do ginekologa i zobaczę malucha