Aby dyskutować we wszystkich kategoriach, wymagana jest rejestracja.
Vanilla 1.1.4 jest produktem Lussumo. Więcej informacji: Dokumentacja, Forum.
a na ip mam się stawić jak skurcze będą co 2-3min ehh. Jestem zła, zawiedziona i chcę do domu spać:( ale jeszcze usg, dowiem się przynajmniej co tam u mojego Koksa..
mam jeszcze jedno pytanie.Ginka zleciła mi wykonanie badań:morfologia krwi, ogólne badanie moczu i glukozę na czczo.Glukoza to też normalne pobranie krwi czy trzeba pić najpierw to słodkie świństwo?Wybaczcie, może pytania głupiutkie, ale jestem jeszcze zielona w tej kwestii.
7 listopada mam eho więc się zapytam w przychodni ginekologicznej 
nic nie bolało, był sztywny ale położyłam się na lewy bok i robił się miękki
Mąż ostatnio daje mi znać, że ma chcice na mnie 
więc kto wie co się dziś będzie działo a szczególnie, że mąż ma dziś imieninki
pozdrawiam Was
też tak myślałam, ale wolałam napisać do Was 
serdecznie gratuluję
więc się doradzałam tutaj na forum dziewczyn i doszłyśmy do wniosku, żeby suwaczek zmienić ale datę porodu jeszcze nie do puki nie będę pewna na 100% aby zamieszania nie zrobić
. Więc teraz w Listopadzie wszystko się wyjaśni
Jasne, że dopiszę u Ciebie dziewczynkę ze znakiem zapytania, nie ma problemu 

nawet nie wiem kiedy się obróciłam na brzuszek
muszę się obserwować dziś, trochę brzuszek mi się podniósł...
ehhh... szkoda gadać!
) powiedzialo,ze dziewczynka bedzie. A Ty liczylas na chlopca?
[/url]
Rano przez chyba pół godziny miałam te skurcze co chwilę. Czułam taki ścisk, ból trochę narastał i rozchodził się na boki i plecy - trwał ok.20 sekund i zanikał. Po tym maratonie na wkładce różowawa wydzielina.
Chociaż pewnie i tak nie zacznę rodzić. I lepiej by było, bo jutro mam w planach podjechać do Mothercare po biustonosze do spania. No i może coś ładnego z ciuszków dla córy...