Zarejestruj się

Aby dyskutować we wszystkich kategoriach, wymagana jest rejestracja.

Vanilla 1.1.4 jest produktem Lussumo. Więcej informacji: Dokumentacja, Forum.

•  
      CommentAuthorW_P_Gosia
    • CommentTimeDec 14th 2012
     permalink
    Oj tam Oj ta, Calypso nic nie szkodzi.
    Dziewczyny co do wagi to nie mam doświadczenia jeszcze. A jak u Was było na moim etapie bou mnie waga ani drgnie. Sprzed ciązy porównując to mam minus 2. W sumie to pewnie nie ma reguły i jedna przybiera od początku a druga na koniec....
    --
    •  
      CommentAuthorAnula85
     permalink
    ja przed ciążą ważyłam 71 kg a teraz 95 załamać się można!
    --
  1.  permalink
    a trzecia prawie wcale:)he
    --
    •  
      CommentAuthorsardynka85
     permalink
    ja do 16tc nie tyłam wcale a teraz mam już 11,5 kg na plusie (z 54,5 na 66) - do końca pozostało jeszcze 9 tygodni i szczerze mam nadzieję, że waga jednak trochę zwolni...
    też nie wiem w co mi te kg idą, bo nadal noszę te same ciuchy (np. bluzki sprzed ciąży w rozmiarach s) i pomijając brzuch to nie są na mnie za małe nigdzie...
    --
    •  
      CommentAuthorCalypso77
     permalink
    Ja nie mam jeszce doświadczenia, ale moja siostra z pierwszym synem przytyła 26 kg - szok nie :) Jednak po ciąży szybko zrzuciła zbędne kilogramy. Z rdugim synkiem przytyła już tylko 16 kg :)
    --
    •  
      CommentAuthorHappy_mum
     permalink
    witam nowe mamusie :)

Co do wagi to ja mam 11 kg na + ...w pierwszej ciazy mialam niecale 8 kg ,z tego po porodzie w 4 dobie mialam juz minus 5kg :)) Wiec mam nadzieje ze tak szybko teraz tez zgubie :)
    Ale wiadomo ,waga dziecka + lozysko + wody i tyle mamy okolo odrazu na minusie :)
    --
    •  
      CommentAuthorcytrynka251
    • CommentTimeDec 14th 2012 zmieniony
     permalink