Zarejestruj się

Aby dyskutować we wszystkich kategoriach, wymagana jest rejestracja.

 

Vanilla 1.1.4 jest produktem Lussumo. Więcej informacji: Dokumentacja, Forum.

    •  
      CommentAuthorJusta42
    • CommentTimeDec 11th 2007
     permalink
    O kurczę. A to by się zgadzało. Ostatnio mam zawroty głowy ale myślałam, że to z przemęczenia.
    --
    • CommentAuthorfmartunia
    • CommentTimeDec 11th 2007
     permalink
    Wróciłam od rodziców i jestem po wizycie u lekarza.
    U mnie wszystko okej, mam jednak lekki obrzęk nóg i mam przez te 3 tygodnie dwa razy dziennie mierzyć ciśnienie i zapisywać wyniki.
    Dziewczyny, ja się też zdołowałam wagowo- przy dzisiejszym ważeniu w ciuchach- jestem 10 kg na plusie.
    Jeju, jeszcze tyle tygodni przede mną!I nie wiem od czego. Nie obżeram się niczym specjalnym, staram się jeść chudo i zdrowo.nic nie rozumiem...
    Lekarz dał mi skierowanie na przeciwciała i grupę krwi, glukozę i HBs.

    Myślałam że przez te 3 dni Vall już z dzidzią, a tu jeszcze nie...
    --
    •  
      CommentAuthorJusta42
    • CommentTimeDec 11th 2007
     permalink
    Fmarutnia to super, że u Was wszystko oki. A wagą się nie przejmuj.
    A właśnie ile jest ważne badanie na HBS bo ja miałam robione i się włąśnie zastanawiam czy będzie jeszcze ważne.
    --
    • CommentAuthorzelkowa
    • CommentTimeDec 11th 2007
     permalink
    No to i ja sie pochwale :)
    Jestem po spotkaniu z polozna i wszystko oki ze mna i dzidzia:bigsmile: Nastepna wizyta za 2 tygodnie.
    Ipowiem wam nowinke,polozna na pytanie jakie mam kupic kosmetyki dla dziecka powiedziala ze Zadne !!!Do miesiaca tylko woda przemywac,i nie przyzwuczajac dziecka do chemii.A co do pepka to tez niczym nie smarowac,tylko woda przemywac.Co kraj to inaczej :confused:No i jak urodze to polozna bedzie do mnie przychodzic codziennie i mam sie nie martwic ona mi wszystko przy dziecku zrobi i pokaze jak postepowac .
    To tyle i jestem w szoku :shocked:
    Ale i dobrej mysli