Zarejestruj się

Aby dyskutować we wszystkich kategoriach, wymagana jest rejestracja.

Vanilla 1.1.4 jest produktem Lussumo. Więcej informacji: Dokumentacja, Forum.

•  
      CommentAuthorbonim
    • CommentTimeJun 2nd 2013
     permalink
    Dziewczyny macie klucie w szyjce,takie uczucie rozpierania? do tego klucie w brzuchu. wystraszylam sie i srawdzilam szyjke i mam jak na owulke, dodam ze wyjechalam i nie mam jak sie dostac do gin. macie jakies takie objawy ? albo te co juz rodzily maja takie szyjki? we wt.bylam u gina i nic nie mowil ze cos jest nie tak. mam zapisana nystatyne i boje sie wtykac.
    •  
      CommentAuthorDorit
     permalink
    Bonimku odpoczywaj w razie czego i nie zaglądaj już tam lepiej.
    nie znam się na takich obawach.jakby nasiliło się to najlepiej jechać do najblizszego szpitala?
    trzymaj się!

Malinko gratulacje!Hania spora dziewczynka! Dzielna byłaś mama!
    Kandy !sto lat pociechy z Adaska.
    --
    •  
      CommentAuthor_Fragile_
     permalink
    Bonimku ja tak miałam i miałam nakaz polegiwania, bo szyjka mi się trochę skracała. Samo polegiwanie i tyle - wystarczyło, ale warto sprawdzić z ginem...

A ja schizuję, kupiłam sobie taki przyrząd do słuchania tętna, który sam mierzy, jakie jest tętno maluszka. Tydzień temu było 145, a dzisiaj mi pokazuje 98-100... Martwić się, jechać do szpitala, czy nie schizować? Nie wiem, może to moje tętno wyczuwa?
    --
    •  
      CommentAuthormontenia
     permalink
    Frag,moze byc Twoje tetno. Sprobuj zaobserwowac tez jaki odglos ma czy jest to takie szuszuszu(pepowina),czy bumbum- tetno dziecka. Jak jest w granicach 90-100 to raczej Twoje jest. Sprobuj znalesc jeszcze raz ,na spokojnie.
    •  
      CommentAuthorFrances
     permalink