Aby dyskutować we wszystkich kategoriach, wymagana jest rejestracja.
Vanilla 1.1.4 jest produktem Lussumo. Więcej informacji: Dokumentacja, Forum.
Nana a ja nie w wojewódzkim :p
W każdym razie tam też jest ok 
Swięto! do kosciola nie mialam sil isc...choc b lubie to Swieto,

A ja wolę swojego na spokojnie wyprodukować
Mało Cię tutaj w ogóle!

jak mozna niszczyc dzieci,ludzi
Cześć czołem, kluski z rosołemHAHAHAHAHAHAHAHAHA STRASZNIE SIE USMIALAM Z RANA

,
No i, no i - biorę dwa razy dziennie luteinę podjęzykową i dzisiaj zamiast pod język to ją połknęłam.

I co teraz? Wziąć jeszcze jedną, czy zaczekać już do wieczora? Czuję sie jak ostatnia gapa...

Na początku ciąży łykałam lutkę, a wiesz dlaczego? Bo nie wiedziałam że lutka to podjęzykowo jest
Normalnie myślałam że ją się łyka
To widzę że nie tylko ja miałam przeboje z lutką.
,

Do łez 

Przyznam się, ze całą ciążę na ten dzień czekałam.
Powiem szczerze, że jestem zdziwiona decyzją lekarzy co do Bąków.

czy u Was z Emilka podczas porodu zawazyła o czyms ta pępowina?np poganiali Cie, czy chcieli oksy podac?czy odradzali ZZO?
mialo to jakis wplyw na przebieg porodu?

nie wiem czemu, ale strasznie mnie to rozbawiło

Myślałam, że w tej ciąży będę mądrzejsza, a tu zonk - wszystko wydaje się nowe ;)
--
Gienia, ja to samo - jakoś mnie to jabłko rozwaliło :)))) Brakowało mi takich tekstów ;)

Jest ulga, prawda? Dziś przeczytałam, że moje dziecię już mogłoby być utrzymane przy życiu i jakoś tak mi lżej. Mimo, że po stracie urodziła się nam Emilka, gdzies cały czas w pamięci i podświadomości jest strach.
Ja na szczęście mam kilka na dzień, więc nie jest źle, ale kiedyś się lekko przeforsowałam, dużo chodziłam i twardnień było więcej, położyłam się wzięłam nospę i przeszło.

mam 1,5 cm rozwarcie ;)
będzie ci łatwiej ruszyć jak skurcze sie pojawią 
już bez wód była,bo jej odeszły.