Zarejestruj się

Aby dyskutować we wszystkich kategoriach, wymagana jest rejestracja.

 

Vanilla 1.1.4 jest produktem Lussumo. Więcej informacji: Dokumentacja, Forum.

    •  
      CommentAuthorIWA
    • CommentTimeAug 21st 2008
     permalink
    no to super blanka, że jesteście zdrowi i wszystko jest ok! :wink::bigsmile:
    --
  1.  permalink
    Blanka to super wieści a dostałas i luteine i duphaston? ja zawsze myslałam ze działanie maja takie same..no ale nie jestem lekarzem tylko tak mysle.
    Najwazniejsze ze jestes juz spokojna o dzidzie-duzo sobie odpoczywaj teraz mozesz do oporu przeciez
    --
    •  
      CommentAuthorizza
    • CommentTimeAug 21st 2008
     permalink
    Blanka to cudownie, że z dzidzią wszystko dobrze ! Ja również tak odczuwałam początki ciąży tym bardziej, że była to pierwsza ciąża - nie dowierzałam dopóki maluchy zaczęły urządzać harce w moim brzuchu - cudowne i niepowtarzalne uczucie i co najważniejsze, że tęskni się za tymi doznaniami :P
    •  
      CommentAuthorBlanka81
    • CommentTimeAug 21st 2008 zmieniony
     permalink
    Dostałam duphaston doustnie a luteine dopochwowo, zaatakowalismy plamienia z dwóch stron:wink: bylismy dzis na badaniu usg takim dokładniejszym i 4D. Maleństwo dało popis kopania, wyglądało jakby tańczyło tańce irlandzkie:bigsmile: niestety najlepszy filmik sie wiesza...:neutral: a innych nie wiem jak wstawić np link...na jednym z fragmentów 4D widac jak maleństwo otwiera buzię i sie uśmiecha:bigsmile:no byłam w szoku po prostu! Lekarz pokazał nam też bijące serce tak zaznaczone, że krew wpływajaca jest niebieska a wypływająca czerwona, to niesamowiti widok: dokładnie widać jak pracuje serduszko!
    Jestem zakochana w tym maleństwie, wciąz myślę, ze ono sobie we mnie żyje, wierci sie tak jak na tych filmikach:smile:
    -- [*]
    •  
      CommentAuthorAgunia05
    • CommentTimeAug 22nd 2008
     permalink