Aby dyskutować we wszystkich kategoriach, wymagana jest rejestracja.
Vanilla 1.1.4 jest produktem Lussumo. Więcej informacji: Dokumentacja, Forum.
(jestem molem książkowym do małego), fajnie napisane, bardzo dużo przydatnych informacji jest, a jako, że jestem początkująca każda pomoc się przyda :) Napisana profesjonalnym ale dostępnym językiem, recenzentami są lekarze, jak przeczytam to będę mogła coś więcej powiedzieć ale na razie jestem bardzo zadowolona, przeczytałam kilka podrozdziałów i nie mogę się doczekać reszty :) Nie zamierzam wychowywać dziecka z książką w ręce, ale chcę trochę wejść w temat, a skoro jeszcze do tego leżę, i zaraz kończę studia (skończą się obowiązki), jestem na L4 to dla mnie takie książki to idealna sprawa na ten czas Acha, są też rozdziały dla tatusiów :)

Wystarcza mu to, co mu na bieżąco mówię, że np. teraz Dziduś ma około 8 cm i robi to i to ;) chyba, że czyta coś pokątnie ale nie przyłapałam go
W tę książkę raczej też się nie zanurzy, ale jeśli to kogoś interesuje, to takie rozdziały są też
No to Teo witaj w klubie moli

] zapamiętuje dokładne wymiary i wszystko [ma umysł ściśły a ja typowo humanistyczny i wszelakie liczby sprawiają mi olbrzymi kłopot] i im to szczegółowo obrazuje przy wieczornym piwie heheheh 

hehe już widzę jak mój Mateo się do czytania bierze jak w całym swoim życiu jedynie MAKBETA w szkole przeczytał a tak to nic, zero ja od dziecka mól książkowy taki jak Ty Żabka a mąż zupełne przeciwieństwo

A! i oczywiście potwierdziła w 100% płeć
Sisior jak się patrzy 

] i jak przestałam mierzyć to od razu się spokojniejsza zrobiłam
nie protestowałam i naprawdę wyszło mi to na zdrowie 
to na pewno nic poważnego 
a schowanie termometru do szuflady to była chyba pierwsza rzecz jaką ja zrobiłam parę dni po pozytywnych testach z moczu i krwi bo mi zaczęła temperatura wariować [jednego dnia 37,00 a drugiego 36,74 ] i jak przestałam mierzyć to od razu się spokojniejsza zrobiłam