Zarejestruj się

Aby dyskutować we wszystkich kategoriach, wymagana jest rejestracja.

Vanilla 1.1.4 jest produktem Lussumo. Więcej informacji: Dokumentacja, Forum.

•  
      CommentAuthorzabkaa25
    • CommentTimeJun 1st 2011 zmieniony
     permalink
    Ja w niedzielę kupiłam sobie: "W oczekiwaniu na dziecko" i "Pierwszy rok życia dziecka" A. Eisenberg i Heidi Murkoff. Z polecenia, ma bardzo fajne opinie i faktycznie, wczoraj doszły bo kupiłam na Allegro i są super z tego co widzę. Na razie ich nie czytam bo muszę egzaminy pozdawać ;) ale już czekają na mnie ;) Obie po około 700 stron :jumping: (jestem molem książkowym do małego), fajnie napisane, bardzo dużo przydatnych informacji jest, a jako, że jestem początkująca każda pomoc się przyda :) Napisana profesjonalnym ale dostępnym językiem, recenzentami są lekarze, jak przeczytam to będę mogła coś więcej powiedzieć ale na razie jestem bardzo zadowolona, przeczytałam kilka podrozdziałów i nie mogę się doczekać reszty :) Nie zamierzam wychowywać dziecka z książką w ręce, ale chcę trochę wejść w temat, a skoro jeszcze do tego leżę, i zaraz kończę studia (skończą się obowiązki), jestem na L4 to dla mnie takie książki to idealna sprawa na ten czas
    Acha, są też rozdziały dla tatusiów :)
    -- Aniołek Antoś 18tc [*] Kochamy Cię :* (ur. 22.05.2014).
    •  
      CommentAuthorbladykot
    • CommentTimeJun 1st 2011
     permalink
    ja "ciężarówka przez 9 miesięcy" pochłonęłam w 4 dni. Teraz wypożyczyłam z biblioteki "w oczekiwaniu na dziecko"
    --
    •  
      CommentAuthorNatalaa
     permalink
    bladykot: Teraz wypożyczyłam z biblioteki "w oczekiwaniu na dziecko"

Też chciałam, ale na Nanickiej nie mieli :neutral: może w tej na kaszubach będzie...
    --
    •  
      CommentAuthorTEORKA
     permalink
    zabkaa25: Acha, są też rozdziały dla tatusiów :)

hehe już widzę jak mój Mateo się do czytania bierze jak w całym swoim życiu jedynie MAKBETA w szkole przeczytał a tak to nic, zero :wink::wink: