Zarejestruj się

Aby dyskutować we wszystkich kategoriach, wymagana jest rejestracja.

Vanilla 1.1.4 jest produktem Lussumo. Więcej informacji: Dokumentacja, Forum.

•  
      CommentAuthorHussy
    • CommentTimeOct 30th 2011
     permalink
    Mnie ostatnio łapią twardnienia brzucha szczególnie przy chodzeniu. No i wczoraj zauważyłam z rana na wkładce kropeczkę krwi.Niby malutką,ale się wystraszyłam.Mam wizytę za 3 tygodnie,ale lekarz powiedział,że jak będzie się coś działo to żeby przychodzić..
    Najbardziej mnie martwią te twardnienia... Z dnia na dzień coraz częściej i trzymają dotąd aż nie usiądę,albo nie odpocznę
    --
    •  
      CommentAuthorJaheira
     permalink
    illan: no i niestety muszę rozczarować bo avatarek jest z przypadku:(( Po prostu mi się spodobał obrazek, który był na kompie mojego męża i go sobie przywłaszczyłam. Nawet zostałam wtedy uświadomiona z jakiej to gry, ale teraz już nie pamietam:( przykro mi, ale jeśli o mnie chodzi to jestem również laikiem :shamed:

No to z Twoim mężem miałabym o czym porozmawiać:devil::devil::devil:
    --
    •  
      CommentAuthoriwrowe
     permalink
    Hussy - odpoczywaj jak najwiecej...czy lekarz wspomniał cos o no-spie w razie twardnien albo magnezie?? moze zadzwon i sie spytaj :) na pewno jak najwiecej odpoczywaj :)
    --
    •  
      CommentAuthorillan
    • CommentTimeOct 30th 2011 zmieniony
     permalink
    Jaheira: No to z Twoim mężem miałabym o czym porozmawiać:devil::devil::devil:

pewnie tak :bigsmile:
    --
    •  
      CommentAuthorkaty222
     permalink
    a co to za gra? Może Heroes?
    -- mama dwóch łobuziaków :)
    •  
      CommentAuthorHussy
     permalink
    Iwrowe, magnez biorę od miesiąca,ale o tyle to jest dziwne,że po miesiącu zażywania wyniki krwi malutko(ale jednak) się pogorszyły. Mam brać nadal więc nie przerywam.