Aby dyskutować we wszystkich kategoriach, wymagana jest rejestracja.
Vanilla 1.1.4 jest produktem Lussumo. Więcej informacji: Dokumentacja, Forum.
no i niestety muszę rozczarować bo avatarek jest z przypadku:(( Po prostu mi się spodobał obrazek, który był na kompie mojego męża i go sobie przywłaszczyłam. Nawet zostałam wtedy uświadomiona z jakiej to gry, ale teraz już nie pamietam:( przykro mi, ale jeśli o mnie chodzi to jestem również laikiem
a co to za gra? Może Heroes?
Baldur's Gate
Kuuuuuultowa
hehe no i okazało sie ze lata temu nawet w nią grałam z bratem ale jak zaatakowała nas banda koboltów w podziemiach i nie mogliśmy ich przejść to mój zapał osłabł. Więcej grzechów nie pamiętam oprócz sławetnego "dla dobra drużyny"
..chociaż dałabym sobie coś uciąć ze ten obrazek nie jest z baldura, ale co ja się tam znam
ostatnio wypadłam z obiegu ;) nawet nie znam tej gry.
Jaheira, mi osobiście lata kto, kiedy i czy w ogóle się maluje i jak się ubiera dla siebie czy dla męża, czy się myje czy też nie. Dopóki ze mną nie mieszka:-P Ale przestaje mi latać kiedy ktoś zaczyna w odwecie obrażać innych. Tylko dlatego włączyłam się do tej dyskusji.
Katy222 jeśli lubisz RPG no to polecam
.tak byście sobie grali i grali i obydwoje bylibyście szczęśliwi
lubię, ale nie znam umiaru. Jak zacznę to nie potrafię skończyć. Swego czasu miałam przez to kryzys w małżeństwie, dlatego NIE, DZIĘKUJĘ, INNYM RAZEM.
a dzieci zasikane i głodne leżałby w brudnej pościeli ;)
Współczuję z powodu męża. Na pewno gra pochłania mu masę czasu,który mógłby poświęcić żonie.
--
Mada oczekiwała, że wszyscy przyklasną jej dbałości o wygląd a dziewczyny były zdziwione i miały chyba inne podejście co do dbania o siebie.