Zarejestruj się

Aby dyskutować we wszystkich kategoriach, wymagana jest rejestracja.

Vanilla 1.1.4 jest produktem Lussumo. Więcej informacji: Dokumentacja, Forum.

•  
      CommentAuthorTEORKA
    • CommentTimeDec 14th 2011
     permalink
    nie no ogólnie w ciąży pić trzeba, to wiadomo :wink:
    tylko właśnie nie wiem, czy jak się bardzo nie puchnie to nie powinno się ilości płynów ograniczyć...
    ale nie wiem, nie znam się :D
    --
    •  
      CommentAuthorNatalaa
     permalink
    a co do puchnięcia, to moja prawa stopa znów wczoraj wyglądała jak płetwa :devil:
    --
    •  
      CommentAuthor_Fragile_
     permalink
    TEORKA: ale nie wiem, nie znam się

No właśnie ja też nie i głupieję ;)))

Talinka - płetwa? Ale tylko jedna? :D
    --
    •  
      CommentAuthorkolonialka
     permalink
    Dzień dobry wszystkim!
    Wiem, że nospę i papawerynę podają na niektórych porodówkach jak się rozpocznie poród, żeby szyjka się zaczęła rozwierać. Także Talinko pod koniec ciąży lepiej już nie brać.
    -- [url
    •  
      CommentAuthorNatalaa
     permalink
    The_fragile: Talinka - płetwa? Ale tylko jedna? :D

Tak, bo na prawej kostce mam żylaka. Lewa też napuchła, ale lekko
    --
    •  
      CommentAuthor_Fragile_
     permalink
    Ojjjjjj, to współczucia dla płetwy :sad:

Dobra, zostawiam Was, lecę szukać wiśni kandyzowanych, bo w Warszawie to taki skarb jak sok śliwkowy Teorki gdzieniegdzie - nigdzie ich znaleźć nie mogę, a do ciasta potrzebuję...
    --
    •  
      CommentAuthorNatalaa
     permalink
    karinazosia: Wiem, że nospę i papawerynę podają na niektórych porodówkach jak się rozpocznie poród, żeby szyjka się zaczęła rozwierać.

to jak to się ma do:
    karinazosia: Także Talinko pod koniec ciąży lepiej już nie brać.

??
    --
    •  
      CommentAuthorcarottka
     permalink