Zarejestruj się

Aby dyskutować we wszystkich kategoriach, wymagana jest rejestracja.

 

Vanilla 1.1.4 jest produktem Lussumo. Więcej informacji: Dokumentacja, Forum.

    •  
      CommentAuthorNatalaa
    • CommentTimeJun 13th 2009
     permalink
    Być może uznacie tę dyskusję za niepotrzebną, ale wg mnie jest jak najbardziej na rzeczy. Dzięki niej będzie można się dowiedzieć do której z nas się zgłosić z danym problemem :)
    --
  1.  permalink
    no to ja sie zglaszam....z zawodu kura domowa hihihi...:)
    --
  2.  permalink
    a ja jestem ekonomista jednak nie pracowałam w tym zawodzie tak konkretnie
    no i jeszcze studia socjologia moja porażka:)
    --
    •  
      CommentAuthorLivia
    • CommentTimeJun 17th 2009
     permalink
    Fajny wątek :-)
    Z wykształcenia jestem pedagogiem specjalnym, a zawód wykonywany to nauczyciel przedszkolny :-)
    --
    •  
      CommentAuthornulla
    • CommentTimeJun 17th 2009
     permalink
    Nauczyciel angielskiego i baaaardzo lubię moją pracę.
    • CommentAuthoraratis
    • CommentTimeJun 17th 2009
     permalink
    Ja z wykształcenia wpierw fotograf, później pedagog.
    Zawód wykonywany-sekretara :) Miło i przyjemnie ;)
    •  
      CommentAuthordanap
    • CommentTimeJun 17th 2009
     permalink
    CIT, PIT, VAT i wszystko co związane z szeroko rozumianą księgowością to coś w czym się wykształciłam (nadal kształcę) i zawodowo zajmuję.
    Psy- szkolenie, wychowanie, hodowla to coś co otrzymałam w genach i hobbystycznie uprawiam.

    Dopisuję się do listy i jeśli ktoś będzie potrzebował jakiejkolwiek pomocy to jestem do usług :D

    Talka jako autorka wątku, powinnaś się pierwsza pochwalić, więc wzywam do raportu ;)
    •  
      CommentAuthorMrsHyde
    • CommentTimeJun 17th 2009
     permalink
    nauczycielka jezyka angielskiego, pracuje w zawodzie :)
    •  
      CommentAuthor_hydro_
    • CommentTimeJun 17th 2009
     permalink