Zarejestruj się

Aby dyskutować we wszystkich kategoriach, wymagana jest rejestracja.

 

Vanilla 1.1.4 jest produktem Lussumo. Więcej informacji: Dokumentacja, Forum.

    • CommentAuthorKaMarta
    • CommentTimeAug 2nd 2016
     permalink
    Moim zdaniem najlepiej zapytac czy cos potrzebuja.. nas sie znajomi i rodzina pytali, dzieki temu nie musielismy kupywac m.in inhalatora, poscieli do lozeczka, czy katarku :)
  1.  permalink
    A może dać mamie taką bransoletkę Power https://meikapearls.pl/strona-glowna/30-211-bransoletka-moc-perel-city-mood.html#/10-kolor-czerwony/30-wersja-zloto ?? Bo w sumie taka mamusia to potrzebuje też czegoś dla siebie :) A perły daja pozytywną energię :)
    • CommentAuthorpoziomka11
    • CommentTimeDec 18th 2018 zmieniony
     permalink
    Nie musi być to wcale coś związanego z maluszkiem.... Możecie podarować coś specjalnie dla mamuśki
    jakieś fajne kosmetyki
    nowe perfumy
    ewentualnie komplet filiżanek
    https://home-sklep.pl/blog/7-pomyslow-na-wyjatkowy-prezent-dla-perfekcyjnej-pani-domu
    Jeśli jednak chcesz coś dla dziecka, to najlepiej będzie się rodziców otwarcie zapytać, czy akurat coś będzie im potrzebne dla malucha. Tak aby nie wylądowali z kolejną parą śpioszków czy zabawek, ktore będą jedynie zajmowały miejsce w pokoju dziecka.
    •  
      CommentAuthortrzepidlak
    • CommentTimeDec 26th 2018
     permalink
    ja pamiętam, że od jednej koleżanki dostałam prezent dla mnie - kosmetyki. to dobry pomysł. na przykład jakieś do kąpieli sole czy płyny. i kwiaty są też dobrym prezentem, to taki miły gest :)
    --
    • CommentAuthorluminka
    • CommentTimeJan 22nd 2019 zmieniony
     permalink
    Koszulka z jakimś fajnym napisem ( można zamówic tutaj https://www.megakoszulki.pl )
    Kubeczek
    Kosz smakołyków
    Ewentualnie kosmetyki jakich używa

    Sama znasz na pewno swoją koleżankę, tak wiec będziesz w stanie sprezentować jej coś odpowiedniego :) Ciężko jest coś doradzić jak się dziewczyny nie zna.
    • CommentAuthorkoneserka
    • CommentTimeFeb 6th 2019 zmieniony
     permalink
    Teraz w internecie mozna dostac praktycznie wszystko zwiazane z wychowaniem dziecka. Trzeba natomiast miec sie na bacznosci jesli chodzi o ubranka i tego typu produkty bo czesto ich jakosc wola o pomste do nieba. Mam tutaj na mysli wykonywanie ich z kiepskiej jakosci materialow co sprawi jedynie skrocenie czasu w jakim beda pelnic swoja role. Juz pare kolezanek probowalo z zagranicznych portali kupowac chociazby ręcznik z kapturkiem .. bez rewelacji. Najlepszym wyjsciem z sytuacji bedzie poczytanie opinii o sklepach oferujacych produkty wykonane w 100% sprawdzonych materialow .. takich jak mieszanka bawelny/bambusa. Moja dobra znajoma z pracy od dawna poleca pod tym katem ten sklep - https://colorstories.pl/reczniki-i-myjki/ majacy wiele pozytywnych opinii i rekomendacji z roznych for o wychowaniu dziecka. W ten sposob dostaniemy w atrakcyjnej cenie cos co posluzy dlugie lata :)
Chcesz dodać komentarz? Zarejestruj się lub zaloguj.
Nie chcesz rejestrować konta? Dyskutuj w kategoriach Pytanie / Odpowiedź i Dział dla początkujących.