Zarejestruj się

Aby dyskutować we wszystkich kategoriach, wymagana jest rejestracja.

Vanilla 1.1.4 jest produktem Lussumo. Więcej informacji: Dokumentacja, Forum.

1.  permalink
    Dziękuje dziewczyny za dobre słowo...jednak z listy wykresle sie jak wszytko będzie juz napewno dobrze. W sobote ide do GINA potwierdzić fakt choć czuje już powoli pierwsze oznaki niezaprzeczalne.
    Super że tu jesteście, dzięki temu wszytko jest choć troche łatwiejsze.
    Będe tu zagladać i kibicowac każdej z Was
    Buziaki Kochane
    •  
      CommentAuthorjakmalina
    • CommentTimeDec 6th 2012 zmieniony
     permalink
    Mysiorek buziaki dla Ciebie/dla Was także...dbaj o siebie!:bigsmile:
    •  
      CommentAuthoriris30
    • CommentTimeDec 6th 2012 zmieniony
     permalink
    endodar, ale masz przejścia z tą endometriozą, kurcze, jestem w szoku, że lekarze tak postępują :shocked: i weź tu człowieku staraj się naturalnie, jak takie problemy mamy :cry: a oni traktują nas jak kolejny przypadek.
    --
    •  
      CommentAuthorbuba79
    • CommentTimeDec 6th 2012
     permalink
    endodar: faktycznie niezłe przeboje z tą endometriozą :sad: i niekompetencją niektórych lekarzy:shocked:
    mal: też mam w życiu pod górkę ale staram się jak i Ty nie poddawać... choć czasem sił brakuje... Bolą mnie dziś lędźwie jak diabli ale staram się odbiegać myślami od tego (z upływem dnia to coraz trudniejsze)
    Mój M dziś stał się prawdziwym Mikołajem :-) Super profesjonalnie ;-) i zabawnie odegrał rolę Mikołaja u dzieci mojej siostry. Były zachwycone. Bardzo fajne doświadczenie. Nasz synuś już za duży na takie numery. Obawiam się, że nie zdradza nam tego, że już wie o co chodzi w tym dniu bo jest dyplomatą :-)
    --
    •  
      CommentAuthorMal77
    • CommentTimeDec 6th 2012
     permalink