rumba Ty to tak jak ja...cyckonoszy juz brak:P wylewaja mi sie:P jutro po lekarzu pochodze po miescie i poszukam, moze jakis sie przytrafi :D ewentualnie castorame po namiot odwiedze
<strong>KULECZKA </strong> Odnośnie staników....wiem że dziewczyny bardzo sobie chwalą staniki sportowe...(te z większymi piersiami)podobno bardzo wygodne ,no i nic nie uciska ani nie wbija się w pachę Dzień dobry...jak już siedze z kawka....tempka 37.2...więc pnie się do góry <strong>korda</strong>Cześć
byłam 23 grudnia przed świętami zobaczyć moją kruszynkę nie usłyszałam jeszcze serduszka mam na wizytę 6 stycznia mam nadzieję że wszystko będzie dobrze lekarz powiedział że to jest 4 tydzień i moja kruszynka ma 7.3 mm nie znam się na tym ale jak mu pokazałam wynik z bety a usg to powiedział że wiek się zgadza a betę rbiłam w 28 dc
Aniu niom mam ;) Chciałam żeby laski zinterpretowały mój wykres...w odpowiednim dziale...to zamiast tego dostałam złośliwego posta....typu po co tu się rejestruje skoro tam mam wykres itd... podobno to obciach ale mnie rozbawiły
hej kobitki...mi się przyplątało jakiś stan zapalny-wsadziłam czopka i czekam czy pomoże...ale niestety, rano już miałam śluz zabarwiony na brązowo-więc małpa nadchodzi...ostatni cykl z clo i niestety efektów brak
malutka...ja zależy co mam w domu-teraz nawet nie wiem co wzięłam,co było w apteczce...ale często jak już mnie bardzo męczy to podmywam się tantum-rosa(chyba tak to się pisze)-nawet pomaga. To co malutka,zaczynamy chyba za chwilę nowy cykl? Jestem wściekła-mój M.również-boję się tylko żeby się nie zniechęcił, jak nam dłużej nie będzie wychodzić. Mój M.jest anty nastawiony do inseminacji i in-vitro-jakieś jego głupie ego przez niego przemawia. Ech,teraz żyję Sylwestrem i mam już wszystko w dupie.